האלימות מרקיעה שחקים: גבר כבן 50 נורה למוות בטירה

הגבר אותר כשהוא שוכב על הכביש עם פציעות חודרות וללא סימני חיים, צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו. אתמול נהרגו ארבעה בני אדם, בהם שני ילדים, בפיגוע פלילי ברמלה, לילה קודם לכן נקבע מותם של שלושה בני אדם באירועים שונים

זמן צפייה: 00:14

רצח רודף רצח: גבר כבן 50 נורה למוות היום (שישי) בעיר טירה שבשרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א איתרו את הגבר עם פציעות חודרות בגופו, כשהוא ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה מבצעת סריקות אחר היורה, לצד איסוף עדויות, אמצעי תיעוד בסביבת הזירה וממצאים פורנזיים ע"י חוקרי הזיהוי הפלילי.

הפראמדיקים של מד"א מוחמד מטר וסעיד מטר סיפרו: "הגענו למקום וראינו גבר שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ועם פציעות חודרות בגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

זירת פיצוץ הרכב ברמלה
זירת פיצוץ הרכב ברמלה | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

פרט לפיגוע הפלילי הקטלני שאירע אמש ברמלה וגבה את חייהם של ארבעה בני אדם, בהם שני ילדים, במהלך הלילה בין רביעי לחמישי נקבע מותם של שלושה בני אדם, בשלושה מקרים שונים של חשד לרצח. גבר בשנות ה-40 לחייו נורה למוות ברחוב אליהו הנביא ברמלה. הקורבן פונה תחילה במצב אנוש לבית החולים אסף הרופא, אך שם צוותי הרפואה נאלצו לקבוע את מותו.

כשעה לאחר מכן, אישה שזהותה טרם התבהרה אותרה ללא רוח חיים ברכב בשכונת ג'ואריש בעיר. שוטרי תחנת רמלה פתחו בחקירת נסיבות שני אירועי הרצח, והחלו בסריקות אחר מבצעי העבירות, תוך איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי זיהוי פלילי. מאוחר יותר בוצע ירי לעבר רוכב אופנוע בכביש 85 סמוך ליישוב מג'ד אל-כרום שבגליל. הצעיר בן ה-21 נפצע באורח אנוש ולאחר מכן נקבע מותו.