תביעת בן ארי נגד פעיל הליכוד: "ילדים צריכים להיות מחוץ לתמונה"

במהלך הדיון בבקשת פרקליטת מחוז ת"א לצו הטרדה מאיימת נגד רמי בן יהודה, שקרא בסרטון שפרסם בטוויטר "בואי תגלי לנו איפה הבן שלך נעלם", התובע ניר גנצ'רסקי טען כי "הגברת באמת חוששת". השופטת הציעה כי כל הפרסומים בנושא יימחקו ולא יעלו יותר כדי להימנע מהוצאת הצו: "זה הבן שלה, יש לו חיים פרטיים"

פרקליטת מחוז ת"א ליאת בן ארי

ליאת בן ארי, המשנה לפרקליט המדינה לאכיפה כלכלית המשמשת כתובעת במשפטו של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, הגיעה היום (ראשון) לבית המשפט על מנת לקחת חלק בדיון בנוגע לבקשה לצו שהגישה נגד פעיל הליכוד רמי בן יהודה, שקרא בסרטון שפורסם על ידי העיתונאי בן כספית לחפש את הבן שלה. "הלו איפה הבן שלך? בואי תגלי לנו איפה הבן שלך נעלם. שווקי איפה נעלם? גברת בן ארי, תומר שווקי איפה אתה? אנחנו מחפשים אותך", אמר.

במהלך הדיון השופטת טענה כי "ילדים של עובדי ציבור צריכים להיות מחוץ לתמונה. הם בכלל לא היו צריכים להיות שם. הם לא בחרו בעבודה של אמא שלהם. אתה לא יכול להתייחס לבני משפחה של עובדי ציבור. יש דרכים אחרות. זה הבן שלה. יש לו חיים פרטיים. אף אחד לא יכול לאיים עליו".

בהמשך, השופטת הציעה לבן יהודה ולעורך דינו הצעה בנוגע לפרסומים שלו על בן ארי. "אם תהיה לי התחייבות שאתם מורידים את כל הפוסטים וכל פרסום שקשורים אליו (בנה של ליאת בן ארי - א"ג) והוא (בן יהודה - א"ג) יתחייב שהוא לא יעלה יותר שום דבר שקשור למשפחתה של בן ארי, אין לי בעיה להסתפק בהתחייבות הזו ולא להוציא צו. אני מציעה שתתחייבו בתוך 24 שעות להוריד את כל הפוסטים".

לאחר ששב מהתייעצות שערך עם עורך דינו מחוץ לכותלי חדר הדיון, רמי בן יהודה הסכים לקבל את הצעת השופטת, שמצידה הדגישה כי "אם ההסכמה תופר - יצא צו בלי דיון". בתגובה לכך, בן ארי קראה להוציא לו בכל זאת צו הטרדה. "צריכה לצאת אמירה מפורשת של ביהמ"ש על האופן שמר בן יהודה התבטא נגד הבן שלי. הוא איים על הבן שלי. אם היה ג'נטלמן כמו שגבירתי כינתה אותו, הוא היה מתנצל ומוריד את הפוסט. על הג'נטלמניות שלו איני סומכת".