בעלי "לחם חביתה" ובנו הותקפו באגרופים ובמוט ברזל בנתניה

בלשי משטרת נתניה עצרו שלושה חשודים בני 27-38 בתקיפת ויקי עזרא ובנו, בעלי "לחם חביתה" בעיר. לפי החשד, השלושה תקפו את האב ובנו כשהם רעולי פנים עם אגרופים ולום ברזל

לחם חביתה

שוטרי מחוז מרכז עצרו אמש (ראשון) שלושה תושבי העיר נתניה - עומרי מיוסט (26), רועי בונקר (37) וגבי חנני (29) - בחשד לתקיפת ויקי עזרא ובנו, בעלי "לחם חביתה" בעיר. לדברי עזרא, התקיפה התרחשה על רקע ויכוח על חנייה בין בנו לתוקפים. מעצרם של השלושה הוארך בארבעה ימים.

לפי המשטרה, "במהלך הפעילות באזור התעשייה החדש בעיר, זיהו הבלשים שלושה חשודים שחלקם היו רעולי פנים, כשהם תוקפים באגרופים ובלום ברזל את בעל המקום ואת בנו". צוות הבלשים עצר כאמור את שלושת החשודים - תושבי העיר בני 27-38 - ובתום חקירתם נכלאו. הבוקר יובאו השלושה לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם".

לאחר התקרית, ויקי עזרא אמר: "המשטרה יודעת הכל. הם באו לתקוף אותי. לא מכיר אותם, לא יודע מי אלו, אני ממשיך בעבודה שלי - אני לא עבריין. הכל בסדר, רק אתמול חגגנו אירוסין לבני".

עו"ד ג'קי סגרון
עו"ד ג'קי סגרון
עו"ד מיכאל סיבוני
עו"ד מיכאל סיבוני

פרקליטי החשודים, עו"ד ג'קי סגרון ומיכאל סיבוני, מסרו: "החשודים מכחישים את החשדות המיוחסים להם. לו משטרת ישראל הייתה משקיעה מעט יותר בחקירת התיק וצופה בתיעוד אובייקטיבי של האירוע - הם לא היו נעצרים".

הדוכן "לחם חביתה", בבעלותו של עזרא, התפרסם ברחבי הארץ לאחר שלהיט קצבי המהלל את המקום הפך לויראלי ברשתות החברתיות. בעקבות ההצלחה, עזרא פתח חנות פופ-אפ בקניון עזריאלי בתל אביב.