הוארך מעצר החשוד ברצח הצעירה: "ברגע אחד - הכול נגמר"

כשהוא עדיין מאושפז במצב קשה לאחר שניסה לשים קץ לחייו, בית המשפט האריך את מעצרו של ג'ייסון בלייז החשוד ברצח ילנה גרנברג בשבוע שעבר. בני משפחתה סיפרו כי בלייז היה בן בית אצלם: "הוא רצה איתה קשר, אך היא עצרה את זה. החלומות שלה נגדעו"

זמן צפייה: 04:26

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (ראשון) בשמונה ימים את מעצרו של ג'ייסון בלייז החשוד ברצח ילנה גרנברג בשבוע שעבר. במהלך השבת מסר בלייז גרסה ראשונית בבית החולים, שם הוא מאושפז במצב קשה לאחר שניסה לשים קץ לחייו.

היום שוחחו כמה מבני משפחתה של גרנברג בת ה-27, שהייתה בלוגרית טיולים. "היו לה חלומות שנגדעו. היא חיה את החיים ואהבה לחיות, לטייל וליהנות עם כל המשפחה והחברים וברגע אחד הכול נגמר", סיפרו הדוד מוטי הדודה יוליה והגיס יבגני לחדשות 13.

גופת אישה נמצאה בשדה ליד רחובות
זירת הרצח בשדה ליד רחובות | צילום: דוברות המשטרה

גרנברג עלתה בגיל 4 לארץ מהקווקז ויש לה אחות גדולה בשם נדיה ואח קטן בשם שון, בן 9 בלבד. "ילנה הייתה אמורה לסיים מבחנים של התואר הראשון בלימודי תזונה קלינית. היא תכננה ללמוד לתואר שני בתקופה האחרונה והייתה עסוקה בלימודים למבחנים", סיפרו בני המשפחה.

עוד הם אמרו כי "היא רצתה לטייל בחו"ל אחרי הלימודים. הייתה פעילה ברשתות החברתיות ושיתפה המלצות על טיולי טבע. ביום רביעי בלילה היא דיברה עם אחותה בשעה 22:30 ואחותה הזמינה אותה אליה הביתה לאכול ולצפות בטלוויזיה. אחרי השיחה האחרונה, הטלפון שלה לא היה זמין וכל הזמן הגיע לתא קולי. התקשרנו כמה פעמים ולא היה מענה".

''היה אובססיבי כלפיה''. ילנה גרנברג המנוחה
ילנה גרנברג המנוחה | צילום: בהסכמת המשפחה

על ההיכרות עם בלייז, החשוד ברצח, סיפרו בני המשפחה: "הכרנו אותו 4 שנים. הוא היה בן בית. היה גם בחתונה של אחותה. ילנה חגגה לו יום הולדת אצלנו בבית אפילו. הוא היה מגיע לארוחות שישי והיה כמו כל חבר שהיה לילנה".

המשפחה מספרת שבלייז ניסה לפנות לילנה ולהציע לה להיות בני זוג, אך היא עצרה את זה והבהירה שהיא מעוניינת בקשר ידידותי בלבד. "אף פעם לא חשדנו בו. אם היינו חושדים שיש לו בעיה, הוא לא היה נכנס לבית שלנו".