נעצר חשוד בתקיפה שניסה לדרוס רוכב אופנוע בבאר שבע | תיעוד

נהג הרכב, תושב העיר,הובא בפני בית משפט השלום בעיר ומעצרו הוארך לבקשת המשטרה, לאחד שאתמול תועד תוקף על-פי החשד רוכב אופנוע ולאחר מכן חצה את הצומת באור אדום. לבריו הוא הקורבן בסיפור: "לא ניסיתי לברוח, ברחתי מהמקום כי חששתי וזאת גם הסיבה שנסעתי באור אדום"

זמן צפייה: 00:17

המשטרה הודיעה הבוקר (חמישי) כי עצרה בלילה את אחד הנהגים החשודים בתקיפה ברחוב אילן רמון בבאר שבע, שכלל על-פי החשד ניסיון דריסה בין נהג רכב פרטי ורוכב אופנוע. החשוד כבן 40, תושב העיר, הובא הבוקר בפני בית משפט השלום בבאר שבע ומעצרו הוארך. מהמשטרה נמסר כי "החקירה נמשכת במטרה לאתר את הנהג החשוד הנוסף".

בין השניים התפתח ויכוח על רקע תנאי הדרך, ויכוח סתמי שהחל בצפירות והפך לתקיפה הדדית. החשוד שנעצר הוא נהג המכונית, בעל עבר פלילי עשיר שכולל עבירות אלימות, רכוש וסמים. לפני כחצי שנה נעצר בחשד שדקר אישה במסיבת הולדת, ומאז מתנהל נגדו משפט.

מעצר הנהג שהיה מעורב בקטטה בבאר שבע
מעצר הנהג שהיה מעורב בקטטה בבאר שבע

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הוא היה אמור לשהות אתמול במעצר בית. לדבריו - הוא הקורבן בסיפור. בחקירתו אמר: "לא ניסיתי לברוח, ברחתי מהמקום כי חששתי וזאת גם הסיבה שנסעתי באור אדום". עורך הדין עמית וייצמן, סנגורו של החשוד: "התהפכו היוצרות. המשטרה עוצרת קורבן. כמו שרואים בסירטון, הלקוח שלי מותקף, מנסה להתחמק, בורח ובסוף מוצא את עצמו במעצר".

עו''ד עמית וייצמן, מייצג את החשוד מבאר שבע
עו''ד עמית וייצמן, מייצג את החשוד מבאר שבע

אתמול פורסם במהדורה המרכזית כי בעקבות עלייה בכמות מקרי האלימות בכבישי ישראל המשטרה הקימה צוות מיוחד לטיפול בנושא, בראשות מפקד אגף התנועה ניצב יהודה בן עטר. הצוות כולל נציגים מהפרקליטות וממשרד התחבורה, יחד עם נציגים נוספים מגופים שעוסקים בעניין.

הצוות כבר החל לגבש עמדות שונות, ובוחן סוגי עונשים שיוטלו על נהגים תוקפים. בין האפשרויות, חילוט רכבו של נהג שתקף נהג אחר במהלך נסיעה, שלילת רישיון לנהגים תוקפים על ידי קצין משטרה, קידום חקיקה של עונש מאסר בפועל לאדם שהורשע בתקיפת נהג בכביש, ורישות מצלמות בצמתים שנמצאו עם "פוטנציאל לתקיפות" לפי תוצאות סקר שהמשטרה עורכת בימים אלה.

שלשום עצרה המשטרה תושב עכו כבן 19, בחשד שתקף נהג רכב, תושב העיר בן 80. המשטרה חקרה את המקרה לאחר שקיבלה דיווח בנוגע לתקיפת הנהג המבוגר, ומהחקירה עלה כי הצעיר פגע עם רכבו במכונית של הקורבן, וכזה פנה אל החשוד בבקשה לפרטים - החשוד תקף את הקורבן במכות ובאגרופים וגרם לו לחבלות.