הנוכל הסדרתי שרימה עשרות נשים אותר - והכחיש: "הכול שקרים"

אחרי חודשים ארוכים של חיפושים, איתר צוות חדשות 13 את דודי טריקי שהונה עשרות נשים. בשיחה עימו הוא מסרב להודות במעשיו ומאשים את המתלוננות: "נשים הן נקמניות" • צייד הנשים - הפרק השני

זמן צפייה: 10:41

דודי טריקי הוא עבריין מרמה סדרתי שהפיל בפח עשרות נשים. הוא הבטיח להתחתן איתן, הוציא מהן סכומי כסף גדולים – והשאיר אותן מרוסקות. עד היום המשטרה לא הצליחה לאתר אותו וקשה לדעת כמה נשים בדיוק נפלו לידיו, אך על פי העדויות, מדובר בעשרות נשים. עם רובן הוא ניהל מערכות יחסים בו זמנית, והן כמובן לא ידעו האחת על השנייה.

למצוא את דודי טריקי זו אינה משימה פשוטה - השקרים נערמים אחד על השני. חשבון הפייסבוק שלו מלא בתמונות של דחפורים ועבודות עפר שכלל לא שייכות לו. הוא מעיד על עצמו שהוא קבלן ובעל חברה, אך הוא לא רשום ככזה וגם אין חברה על שמו. הוא אמנם מוכר למשטרה, אך מאז שהשתחרר ממאסר בגין עבירות מרמה השוטרים חסרי אונים מולו. בבית משפחתו בחולון אומרים שהוא לא גר שם כבר 30 שנה, ומעידים: "הבן אדם דפוק. זאת מחלה". אחרי חודשים ארוכים של חיפושים, הצלבת מידע ועדויות הגיע קצה חוט שהוביל את צוות חדשות 13 לדירת המסתור של טריקי. בשיחה עימו הוא סירב להתייחס לטענות שהושמעו כלפיו, טען כי מדובר בשקרים ובאופן אירוני אף איים להזמין משטרה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >> 

המכשול העיקרי בהקמת ממשלת אחדות – הוא לא הרוטציה • פרשנות

מחשש שתפגע בעצמה – בשב"ס החליטו להדק את הפיקוח על כרמל מעודה

חשד לרצח בעכו: צעיר בן 22 נורה למוות בעיר העתיקה

Hpjt T

מהו סודו של העבריין שכבר שנים מצליח לרמות קורבנות, לחיות על חשבון אחרים ולהישאר חופשי? ר', אחת המתלוננות, מנסה להסביר: "הטובות ביותר נפלו, הוא התעלה על כולן. הוא לא השאיר אבן אחת לא הפוכה, לכל שאלה הייתה לו תשובה. הוא גאון, עילוי ביכולות שלו. בחשיבה ובחדות שלו". מ', מתלוננת נוספת, הוסיפה: "הוא הולך על בחורות גרושות, חד הוריות. מנסה להגיע לנשים הבודדות דרך הרגש ולגרום להן להבין שהן צריכות מישהו שיהיה איתן". המתלוננת ש' סיכמה: "הוא יפיל עוד נשים בגלל שהמשטרה לא עושה שום דבר, אולי אם הוא היה צריך לתת את הדין הוא לא היה ממשיך. הוא חולה נפש".

מאז פרסום חלקה הראשון של הכתבה אמש (ראשון) הגיעו עוד ועוד תלונות של נשים שנפגעו ממנו. המתלוננות מתכוונות לפתוח את תלונתן במשטרה וכן להגיש תביעה אזרחית, כדי להחזיר לפחות חלק מהכסף לרשותן. בתגובה לכתבה מסר טריקי: "נשים הן נקמניות. ברגע שאישה מחליטה להתנקם היא פונה לנשים אחרות וביחד הן עושות מעגל".

עבריין המרמה דודי טריקי
עבריין המרמה דודי טריקי | צילום: חדשות 13