צעירה בת 27 נמצאה מתה בדירה בר"ג, בן זוגה נעצר

גופת האישה הועברה למכון לרפואה משפטית לבדיקה נוספת. בן זוגה בן ה-32 נעצר לחקירה. שכנה סיפרה: "הוא צעק לעזרה במסדרון, בעלי ראה בדירה אישה שהידיים שלה כבר היו כחולות. כוחות גדולים הגיעו מאוד מהר"

זמן צפייה: 02:10

אישה בת 27 נמצאה הלילה (שלישי) ללא רוח חיים בדירה ברמת גן. גופתה הועברה למכון לרפואה משפטית לבדיקה ובן זוגה בן ה-32 נעצר ונלקח לחקירה. הזוג ניהל מערכת יחסים מספר חודשים, לא ידוע על אירועים קודמים ביניהם. במשטרה בודקים חשד למוות ממנת יתר, אך עדיין מדובר בהשערה בלבד.

מימי בן בימון, שכנה ודיירת הבניין בו נמצאה האישה, סיפרה כי סביב השעה 22:00 בלילה היא ובעלה שמעו "שאגות בבניין". לדבריה, בן הזוג של האישה היה נתון ללחץ רב, קרא לעזרה וכאשר הם יצאו אל חדר המדרגות הוא ביקש מהם לעלות איתו למעלה לדירתו.

בן הזוג סיפר להם כי האישה הייתה במקלחת זמן רב וכדשהוא בדק לשלומה היא לא ענתה. כשפתח את הדלת היא כבר הייתה ללא הכרה. בעלה של בן סימון ושכן נוסף הגיעו אל הדירה ולדבריה, "הייתה מישהי במקלחת, הם משכו אותה החוצה והידיים שלה היו כחולות". כוחות גדולים של מד"א, כיבוי והצלה ומשטרה הגיעו למקום וחוקרי משטרה בדקו את הדירה במהלך הלילה.

בן סימון סיפרה כי היא מכירה את בן הזוג בצורה שטחית בלבד, "שלום-שלום במסדרון, הוא נראה נורמטיבי לגמרי. לא היו נורות אזהרה ולא משהו חריג. אני בחופשת לידה, אני בבית כל יום ולא היו צעקות או משהו חריג. זה תפס אותנו בהלם כל ההתחרשות בבניין".