"יועדו לפעילות טרור": תושב ירושלים נעצר כשברכבו טיל כתף ורימונים

במהלך פעילות משטרתית נגד סחר בלתי חוקי באמל"ח באחד מיישובי הגליל, תושב מזרח ירושלים כבן 24 נעצר לאחר שברכבו נתפסו טיל מסוג מטאדור עם מערכת שיגור, 9 רימוני רסס ומעל לאלף כדורי מאג - שלפי החשד יועדו לפח"ע. הצעיר הובא לחקירה

זמן צפייה: 00:41

תושב מזרח ירושלים נעצר בחשד לסחר באמצעי לחימה, שעל-פי חשד המשטרה יועדו לפעילות טרור, כך המשטרה התירה הבוקר (ראשון). כוחות המשטרה זיהו את רכבו של החשוד במהלך פעילות משטרתית, ותפסו בתוכו טיל כתף מסוג מטאדור עם מערכת הפעלה, 9 רימוני רסס תקניים, ומעל ל-1,000 כדורי מאג. הנהג החשוד, תושב מזרח ירושלים בן 24, נעצר והובא לחקירה בימ"ר צפון.

באמצעות יחידת הגבולות (יג"ל), היחידה המרכזית של מחוז צפון ביצעה בליל יום שישי פעילות כנגד סוחרי אמצעי לחימה בלתי חוקיים באחד מיישובי הגליל, במטרה "לסכל את הגעת הנשק לידי גורמים עוינים או פלילים ופגיעה באזרחים". במהלך הפעילות, כוחות המשטרה זיהו רכב חשוד מסוג "הונדה" בסמוך לצומת כרמיאל, ותפסו בתוכו את אמצעי הלחימה. חבלני מחוז צפון הוקפצו לזירת האירוע וטיפלו באמל"ח שנתפס.

טרור מעצר האמל"ח שנתפס ברכב מחבל מזרח ירושלים טיל כתף
האמל"ח שנתפס ברכב | צילום: דוברות המשטרה

מדוברות המשטרה נמסר: "המחוז הצפוני פועלים בנחישות לאיתור וסיכול של כל ניסיון לבצע סחר באמצעי לחימה המסכנים את ביטחון אזרחי ישראל. פעילות זו מתווספת למבצעים רבים של מחוז צפון כנגד פעילות טרור ופעילות עבריינית באמצעי לחימה, סיכולים 'על חם' של גורמים עבריינים והגשת כתבי אישום כנגד המעורבים".