עם אגרופן וגז פלפל: בן 17 תקף מורה בבית ספר ליד ירושלים

המורה שהותקף נזקק לטיפול רפואי. התלמיד הובא לחקירה. סלים ג'באר, ראש מועצת אבו גוש, התייחס: "זה מבייש אותנו, ונמשיך לטפל במקרים כאלה"

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

האלימות במערכת החינוך: תלמיד תיכון כבן 17 נעצר היום (שני) על ידי המשטרה, בחשד שתקף מורה בין כתלי מוסד חינוכי סמוך לירושלים. בעקבות האירוע נזקק המורה לטיפול רפואי.

לקראת שעות הצהריים התקבל דיווח במוקד המשטרה על האירוע האלים. שוטרי תחנת הראל של מחוז ירושלים שהגיעו למקום, העבירו את החשוד לחקירה בתחנת המשטרה, ובחיפוש שערכו על החשוד אותרו כלי תקיפה (אגרופן) ותרסיס פלפל.

סלים ג׳אבר ראש מועצת אבו גוש התייחס למקרה: שמעתי שתלמיד נתן אגרוף לאחד המורים למתמטיקה. הוא מורה מצויין, ראוי ומכובד, הוא נותן לתלמידים את כל העזרה ואת כל התמיכה. הייתי בישבה עד עכשיו בנושא, וביקשתי ממנהל מחלקת החינוך ומנהל בית הספר שיגיעו אליי ושיספרו לי בדיוק את מה שקרה".

עוד הוסיף: "אני נגד אלימות ונגד תקיפת מורים. אני רוצה לתת גיבוי לכל המורים. אסור לפגוע בהם, הם נותנים את הנשמה והם מלאכים. זה לא מקובל עלי ולא על אף אחד שתלמיד או אבא של תלמיד למשל יתקפו מורה זה ממש לא מכובד". "מקרה כזה מבייש אותנו, ונמשיך לטפל במקרים כאלה", טען ג'באר.