ילדים נקשרו לתא מטען של רכב נוסע: "חוסר אחריות" | תיעוד

תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו זומן לחקירה, לאחר שרכב בבעלותו תועד כאשר חמישה ילדים קשורים למכסה תא המטען במהלך נסיעה. בחקירתו הוא הכחיש כי נהג ברכב - אך אמר כי מדובר באחייניו שתועדו קשורים לרכב הנוסע. "אירוע חמור מאין כמותו בו סיכון ממשי לחייהם של ה'נוסעים' הצעירים"

זמן צפייה: 00:06

תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו זומן היום (ראשון) לחקירה משטרתית, לאחר שביום שישי האחרון הופץ תיעוד בו נראים חמישה ילדים קשורים ברצועה למכסה תא המטען של רכב בבעלותו - בעת נסיעה.

לאחר הפצת התיעוד, פתחה משטרת ירושלים בחקירה מהירה שהביאה לאיתור בעל הרכב, תושב שכונת רמות שבעיר. בחקירתו, הכחיש בעל הרכב כי נהג ברכבו בעת התקרית החריגה, אך הודה כי הילדים שנקשרו לתא המטען הם אחייניו.

שכונת רמות בירושלים
שכונת רמות בירושלים | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות חומרת המקרה, החל הליך דין תעבורתי נגד בעל הרכב בגין נהיגה בקלות ראש תוך אחריות בעלים. ראש צוות החקירה בימ"ר את״ן של מחוז ירושלים, רס"מ אלי מטלוב, מסר: "מדובר במעשה חמור ומסוכן המעיד על חוסר אחריות של הנהג ושל בעלי הרכב. מיד כשנחשפנו למה שהתרחש, נפתחה חקירה כנגד בעליו של הרכב".

"מדובר באירוע חמור מאין כמותו בו סיכון ממשי לחייהם של ה'נוסעים' הצעירים. נמשיך לפעול למול נהגים המסכנים בנהיגתם את ציבור משתמשי הדרך״, הוסיף.