סוף טוב: אותר גור האריות "אבו מאלק" שהוחזק בדירת מסתור

גור האריות שהוחזק באופן בלתי חוקי בידי מספר חשודים אותר בדירת מסתור במרכז על ידי לוחמי מג"ב ופקחי רשות הטבע והגנים. על פי החשד, בתקופה האחרונה הגור נרכש מספר פעמים על ידי חשודים שונים שהחזיקו אותו בבעלותם וסחרו בו

זמן צפייה: 00:08

גור האריות המכונה "אבו מאלק" שהוחזק באופן בלתי חוקי בידי מספר חשודים אותר היום (רביעי) בדירת מסתור על ידי בלשי משמר הגבול ופקחי רשות הטבע והגנים. בתקופה האחרונה הועלו ברשתות החברתיות מספר סרטונים שמתעדים גור האריות.

גור האריות ''אבו מאלק''
גור האריות ''אבו מאלק'' | צילום: דוברות המשטרה

ביחידה המרכזית של מג"ב דרום נפתחה חקירת המקרה, והערב פשטו בלשי היחידה ופקחי רשות הטבע והגנים לדירת מסתור באיזור המרכז ואיתרו בה את גור האריות. על פי החשד, בתקופה האחרונה נרכש גור האריות מספר פעמים על ידי מספר חשודים שהחזיקו אותו בבעלותם וסחרו בו.

גור האריות יועבר לבדיקה רפואית ויטופל על ידי פקחי רשות הטבע והגנים, כשבמקביל נמשכת החקירה במשמר הגבול על מנת לנסות ולאתר מעורבים נוספים. רפ"ק רביע כחלול סגן מפקד היחידה המרכזית של מג"ב דרום שהוביל את הבלשים לדירת המסתור טען כי "עם קבלת 'ידיעת הזהב' אודות מיקום הגור, קפצו בלשי היחידה מביתם והצליחו לפרוץ את דירת המסתור שבאזור המרכז בה הוחזק גור האריות".