מסר טלפון לחנות - ונעצר: תושב י-ם חשוד בעבירות פדופיליה

החשוד, אדם בשנות ה-70 לחייו, נעצר והובא לחקירה לאחר שהגיע לחנות סלולר במטרה להעביר תמונות מיניות ממכשיר הטלפון שלו להתקן נייד. עובד החנות הבחין כי בתמונות מופיעים קטינים והתקשר למשטרה. מעצרו של החשוד הוארך לאחר שבוצע חיפוש בביתו

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: fotolia

תושב ירושלים בשנות ה-70 לחייו נעצר אמש (רביעי) בחשד לעבירות פדופיליה. החשוד הובא למעצר לאחר שהתקבל דיווח כי במכשיר הסלולרי שברשותו קיימות תמונות מיניות של קטינים. מעצרו הוארך בבית המשפט. אתמול בשעות הבוקר הגיעו בלשי המשטרה אל ביתו ועצרו אותו בחשד לעבירות של החזקת פרסום תועבה ובו דמות קטין והוא הועבר לחקירה. כמו כן, בוצע חיפוש בביתו.

לאחרונה התקבלה תלונה במשטרה על ידי עובד חנות סלולר בקניון בעיר ירושלים כי במסגרת עבודתו, הגיע אדם חשוד למקום וביקש להעביר תמונות ממכשיר הטלפון להתקן נייד. מיד עם תחילת פריקת התמונות, הבחין העובד כי חלק מן התמונות מציגות קטינים, ובעלות אופי מיני. העובד מיד הפסיק את העברת התמונות, הרחיק את החשוד מהעסק ודיווח על כך למשטרה.

בעקבות כך, החלה המשטרה בפעילות חקירתית במטרה לחשוף את זהות החשוד ולאתרו. בהמשך לכך ולאחר שנודעה זהותו, בית המשפט הוציא צו מעצר נגד החשוד, זאת בנוסף לחיפוש בביתו בו נתפסו מספר מחשבים שהועברו לבדיקות משטרתיות.

תחנת משטרה בירושלים, משטרת ישראל
תחנת משטרה בירושלים | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

במקרה נוסף בתחילת השבוע, התקבל דיווח ממפקחי שירות בתי הסוהר כי בעת ביצוע ביקור בביתו של אחד המפוקחים, נמצא ברשותו ובניגוד לצו פיקוח, מחשב נייד אליו מחוברת מצלמה. המשטרה הוזעקה למקום מגוריו של החשוד בן ה-70 והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

במסגרת פעולות החקירה, נתפס מחשב השייך לחשוד ובדיקתו העלתה כבר בשלב הראשוני כי מכיל על פי החשד תוכן פדופילי רב. כבר ביום למחרת הובא החשוד בפני בית המשפט ומעצרו הוארך. בדיון נוסף בעניינו שהתקיים אמש, בית משפט האריך את מעצרו ב-5 ימים נוספים.