בזמן הפשיטה המשטרתית: כ-35 אלף שקלים הושלכו מהחלון | תיעוד

שוטרי תחנת שפרעם פשטו על ביתו של בעלי חנויות אופנה, החשוד בהעלמת מס. הם לא הצליחו להיכנס, הופתעו לראות שטרות מתעופפים מחלון הבית

זמן צפייה: 01:28

כמו מתוך סרט: שטרות בשווי עשרות אלפי שקלים הושלכו אתמול (שלישי) מחלונות בית בשפרעם, בזמן שהתבצעה פעילות של שוטרי המחוז הצפוני ורשויות המס כנגד חשוד בהעלמת מס מהעיר.

הפעילות המשותפת של שוטרי המחוז הצפוני ורשות המסים בעיר הצפונית. במסגרת הפעילות הגיעו שוטרי תחנת שפרעם וחוקרי מחלקת חקירות מכס ומע"מ לביתם של בעלי רשת חנויות אופנה שנגדם מתנהלת מזה מספר חודשים חקירה בחשד להעלמת עסקאות בהיקף של כ-11 מיליון ש"ח.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2308020909' autoplay='0' credit='דוברות המשטרה' desc='תיעוד האירוע' poster='' kid='1_toj321jl' duration='11']

עם הגעת השוטרים אל הבית, סירבו החשודים לפתוח את הדלת ולאפשר להם להיכנס. לאחר מכן הבחינו השוטרים בשטרות כסף מתעופפים מחלון הבית אל חצר הבניין. מספירת הכסף שנאסף עולה כי מדובר בסכום של כ-35,000 ש"ח בשטרות של 100, 200, ו-50 שקלים.

השטרות שהושלכו בשפרעם
השטרות שהושלכו בשפרעם | צילום: דוברות המשטרה

בסיכום הפעילות אותרו ממצאים שונים המצביעים על ניהול העסק בניגוד לחוק תוך העלמת הכנסות בשווי רב וכן הוחרם רכב ספורט יוקרתי השייך לבעל העסק. מבצע זה מצטרף לפעילות שהתקיימה בעיר בשבוע שעבר במסגרתה אותרו בתוך עסק לשיווק חומרי בניין מעל ל-2.5 מיליון ש"ח במזומן.