תיעוד: 3 צעירים היכו כרטיסן שדרש מהם כרטיס נסיעה באוטובוס

שלושה נוסעי אוטובוס, שעל פי החשד ניסו להתחמק מתשלום על הנסיעה, תקפו באלימות סדרן שדרש מהם לרדת ופצעו אותו בפניו. "כל הצד הימני של הפנים – פצע אחד גדול. עשו עליי אגרוף תאילנדי"

צעירים מכים כרטיסן באוטובוס
צעירים מכים כרטיסן באוטובוס | צילום: חדשות 13

מצלמת אבטחה באוטובוס הנוסע על קו בת ים-יפו, תיעדה השבוע שלושה צעירים שנסעו באוטובוס מכים בצורה קשה כרטיסן של חברת האוטובוסים רק מפני שעשה את עבודתו. שלושת הצעירים עלו לאוטובוס כששניים מהם ניסו, על פי החשד, להתחמק מתשלום כרטיס הנסיעה. לאחר שהכרטיסן דרש מהם לרדת, הם הגיבו באלימות קשה נגדו והיכו אותו באגרופים ובבעיטות.

הכרטיסן שנפגע בפניו סיפר על מהלך האירוע: "אני ביקשתי ביקורת כרטיסים, שלושה צעירים לא רצו למסור לי ואחר כך הם התחילו לתקוף אותי באלימות. כל הצד הימני של הפנים – פצע אחד גדול, עם דם והכול. עשו עליי אגרוף תאילנדי, כמו שאומרים".

צעירים מכים כרטיסן באוטובוס
צעירים מכים כרטיסן באוטובוס | צילום: חדשות 13

אחרי חקירה מאומצת שערכנו, הצלחנו לקשור את החשודים לאירוע ולעבירה", אמר רפ"ק יניב לחמי, קצין נוער במרחב יפתח. "יחידת התביעות של משטרת תל אביב מגישה נגדם היום כתב אישום בגין העבירות והם ייעצרו עד תום ההליכים".

האירוע הוא אינו מקרה בודד. בחודש שעבר, חבורה של תשעה קטינים עלו לאוטובוס בלי לשלם. לאחר שהנהג העיר להם, הם תקפו אותו. באירוע נוסף שהתפרסם והתיעוד שלו הופץ ברשתות החברתיות, נראה אדם מקלל ותוקף נהג אוטובוס, כיוון שלטענתו לא עצר לו בתחנה.