14 שנות מאסר למאמן הכדוריד שביצע עבירות מין בעשרות נערות

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר על בנו ריינהורן, שהתחזה לסוכנת דוגמניות ודרש מקטינות לשלוח לו תמונות מיניות, גם מאסר על תנאי וכ-250 אלף שקלים פיצוי לנפגעות. "פגע בנפשן של הנערות"

בנו ריינהורן בדיון להארכת מעצרו
בנו ריינהורן בדיון להארכת מעצרו | צילום: חדשות 13

בית-משפט המחוזי בתל אביב גזר היום (רביעי) 14 שנות מאסר בפועל על מאמן הכדוריד בנו היינורן, שהורשע בעבירות מין בעשרות נערות ובשלוש נשים. נוסף על כך, השופטים קבעו כי הוא יפצה את הנפגעות ב-262,500 שקלים וכן השיתו עליו מאסר על תנאי.

זאת, לאחר שריינהורן הודה בכתב אישום שכלל 30 אישומים. על פי כתב האישום, מאמן הכדוריד התחזה ברשת לסוכנת דוגמניות ויצר קשר עם נערות בחשבונות פיקטיביים. בהמשך, עשה להן "אודישן" שכלל עבירות מין רבות.

בנו ריינהורן בבית המשפט
בנו ריינהורן בבית המשפט | צילום: חדשות 13

"ריינהורן דרש מהקטינות כי תשלחנה לו תמונות וסרטונים שלהן, תחילה בלבוש חלקי ומאוחר יותר בעירום מלא, ובחלק מהמקרים תוך ביצוע מעשים מיניים בעצמן לרבות החדרת חפצים שונים לאיברי המין שלהן", נכתב בכתב האישום. "כדי לרכוש את אמונן השתמש בשפה התואמת את גילן, ושיתפן בפרטים כוזבים, כך למשל הבטחות לשלוח להן מתנות ולשתפן בתוכניות טלוויזיה מובילות ובקליפים של אומנים ידועים".

"העבירות בהן הורשע הנאשם הן עבירות הפוגעות בנפשן של הקטינות ומעוותות את תפיסתן אודות יחסים אינטימיים בין המינים", כתבו השופטים. "ריינהורן שוחח עם הנערות על תכנים מיניים בוטים במיוחד, שאינם תואמים לגילן ובשלותן, ובחלק מהמקרים אף תכנים מיניים מעוותים. בנסיבות אלה מידת הפגיעה בערכים החברתיים עקב מעשיו של הנאשם היא קשה ומשמעותית".

כדי לטשטש את עקבותיו, מאמן הכדוריד יצר כמה חשבונות אינסטגרם שונים והשתמש בשרתי Proxy כדי להקשות על איתור כתובת ה-IP שלו. נוסף על כך, הריץ תוכנה שמוחקת את התכנים שמתועדים במחשבו, ודפדפן לגלישה בדארק-נט.