"בואי נעשה סיבוב": פלסטיני מואשם במעשה סדום בצעירה בחוף בבת ים

כתב אישום נגד עדי טמיזה, תושב חברון בן 21, הוגש לביהמ"ש המחוזי בת"א בגין ביצוע מעשה סדום במתלוננת בת 21. על פי כתב האישום, טמיזה ניסה לשכנע את הצעירה ללכת עימו ומשזו סירבה - הרים אותה ונשא אותה אל גבעה סמוכה, שם ביצע את העבירות המיוחסות לו

אזיקים
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: שאטרסטוק

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד עדי טמיזה, בן 21 מחברון, שלו מיוחסת עבירה של ביצוע מעשה סדום בצעירה בת 21 בחוף הים בבת ים.

על-פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד קארי קסה, לפני כמספר שבועות, בסביבות השעה 23:30, ישבה המתלוננת בגפה בחוף הים בגבול יפו-בת ים. אז הגיע טמיזה עם אדם נוסף למקום וניסה, ללא הצלחה, לפתח שיחה עם המתלוננת.

מיד לאחר מכן, ביקש הנאשם מהאדם הנוסף לגשת לחנות סמוכה ולקנות עבורם משקאות אקסל. המתלוננת אמרה שהיא אינה מעוניינת בכך, וכי היא צריכה ללכת לביתה. למרות זאת, ובהמשך לבקשת טמיזה התרחק הנוסף מהמקום.

בשלב זה, ומשנותרו רק שניהם לבד, קמה המתלוננת והחלה ללכת, טמיזה קם אחריה, התקרב אליה ותפס אותה בידה בעוד המתלוננת הודפת אותו. אז תפס טמיזה את המתלוננת בידה השנייה, משך אותה בכוח לכיוון העיר יפו ואמר לה 'בואי איתי נעשה סיבוב'. המתלוננת ניסתה להתנגד ואמרה כי היא צריכה ללכת והיא אינה מעוניינת לבוא איתו.

משסירבה המתלוננת, הרים אותה טמיזה ונשא אותה מהחוף אל גבעה סמוכה. בהמשך לכך, וחרף התנגדותה, הפשיט את המתלוננת בכוח ממכנסיה, תוך שהיא מתנגדת ומנסה להשתחרר מאחיזתו ללא הצלחה. בשלב כלשהו, ניסתה המתלוננת להתקשר לעזרה, אך טמיזה נטל את מכשיר הטלפון מידה. לבסוף, ולאחר מאבק, הצליח לבצע במתלוננת מעשה סדום באכזריות.

בתום המעשה ביקשה המתלוננת מטמיזה כי ישיב לה את הפלאפון, אז הנאשם התנה את השבתו בכך שהם ירדו לחוף ושהמתלוננת תמסור לו את מספר הטלפון שלה, לאחר הורה טמיזה למתלוננת לא לדבר על המעשה עם אף אחד, אמר לה בערבית כי הוא אוהב אותה והלך מהמקום.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל, ציינה עו"ד קסה כי "המעשים המיוחסים למשיב בכתב האישום מעידים על מי שנשקפת ממנו סכנה רבתית לציבור הנשים בישראל, שעה שניצל את אישור השהייה שניתן לו לצורך עבודה כדי לבצע מעשה סדום אכזרי, באישון לילה כנגד מתלוננת אשר כל 'פשעה' היה שישבה בגפה בחוף בשעת לילה. מעשים כגון מעשיו של המשיב, מהווים פגיעה חמורה בתחושת ביטחונן של ציבור הנשים ומעידים על מסוכנות שלא ניתן להפיג בחלופת מעצר".