מורה לאזרחות חשוד שביצע מעשה מגונה בנער בגינה ציבורית

לבקשת המשטרה הותר לפרסום שמו של אורן קורולקר, מורה לאזרחות מבאר שבע, שנעצר לפני 10 ימים בחשד שביצע מעשה מגונה בנער בן 13 ששיחק בגינה ציבורית בעיר

אורן קורולקר, המורה החשוד שביצע עבירות מין בנער בבאר שבע

אורן קורולקר, מורה לאזרחות מבאר שבע חשוד בביצוע עבירת מין בנער בן 13. כך הותר הבוקר (ראשון) לפרסום לבקשת המשטרה. הנער הגיש תלונה במשטרה והמורה נעצר על ידי חוקרי מחלק הנוער בתחנת באר שבע.

האירוע התרחש לפני כשבועיים בגינה ציבורית בשכונה א' בבירת הנגב. הנער טען כי קורולקר, בשנות ה-40 לחייו, ביצע בו מעשה מגונה. שוטרים הגיעו למקום, אספו ממצאים והחקירה הועברה למחלק הנוער בתחנת באר שבע.

.בית המשפט המחוזי בבאר שבע
בית המשפט המחוזי בבאר שבע | צילום: נתי שוחט, פלאש 90

יום למחרת עצרו השוטרים את המורה והוא הובא לבית המשפט, שם הוארך מעצרו. במהלך החקירה עלה חשד כי קורולקר ביצע עבירות מין נוספות גם בבית הספר בדימונה בו הוא מועסק כמורה, ועל כן הותרה זהותו לפרסום, כדי לבדוק האם ישנן תלונות נוספות לגביו. ביום רביעי שוחרר קורולקר למעצר בית בתנאים מגבילים, המשטרה ערערה ובית המפשט החליט לשחררו בכל זאת.

פקד יוני דסקלו אמר היום כי "אנחנו עוסקים בחקירת אירוע חריג וקשה. עירנות המבוגר האחראי והדיווח המהיר הביאו למעצרו המהיר של החשוד והרחקתם מהמרחב הציבורי. אנו פונים לציבור כל מי שבידו חשש כי מי ממכריו נפגעו מהחשוד מתבקש לדווח בתחנת המשטרה או למוקד 100".