"לא ראיתי תיק כזה בחיי": הוארך מעצר החשודים בהתעללות בתם

מעצרם של בני הזוג מלוד, החשודים בהתעללות בת החמש, הוארך בחמישה ימים. במהלך הדיון אמר השופט כי "לא מדובר באירוע אחד, אלא במשהו מתמשך מאוד". טרם התקבל דוח בנוגע למצבה הרפואי של הילדה

זמן צפייה: 00:22

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (ראשון) בחמישה ימים את מעצרם של ההורים החשודים בהתעללות בבתם בת החמש בלוד. בעת הדיון אמר השופט: "החשד הוא לא לאירוע שקרה ברגע מסוים, זה משהו מאוד מתמשך". השופט אף הגדיל ואמר: "ראיתי הרבה תיקים בחיי - כאלה דברים עוד לא ראיתי".

נוסף על כך, במהלך הדיון נודע כי הילדה תושאלה בנוגע למעשים המיוחסים להוריה, בני 36 ו-41. כמו כן, במשטרה טרם התקבל דוח הממצאים לגבי מצבה הרפואי מהמכון לרפואה משפטית.

בית המשפחה החשודה בהתעללות בילדה בלוד
בית המשפחה החשודה בהתעללות בילדה בלוד | צילום: חדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"נקשרה בידיה וברגליה": הוארך מעצר ההורים החשודים בהתעללות

בת 5 נמצאה קשורה למקלחת בדירה בלוד; ההורים נעצרו

חשד למקרה התעללות נוסף בלוד: אב נעצר בחשד שהכה את ילדיו

כזכור, בשבוע שעבר בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו של האב החשוד בהזנחה של בתו בת החמש בחמישה ימים. מעצרה של האם, תושבת השטחים השוהה בישראל באופן בלתי חוקי, הוארך בשישה ימים. נציגת המשטרה טענה אז בדיון כי הילדה נמצאה כשהיא קשורה בחבל לאמבטיה בידיה וברגליה, וכי השוטרים נאלצו לחתוך את החבל.

כמה ימים לפני כן, איתרה המשטרה את הילדה, כשהיא קשורה לבדה במקלחת, בתנאי הזנחה קשים ובמצב בריאותי רע. הילדה פונתה לטיפול רפואי בבית החולים אסף הרופא כשהיא במצב קל.