שותפות לתא עם עבירות תעבורה: כך נראים חיי ציפי רפאלי בכלא

פרסום ראשון: אמה של הדוגמנית בר רפאלי נכנסה לתא המאסר הקבוע שלה, ובו היא שוהה עם שתי אסירות. אחת מהן, דרסה למוות הולך רגל. בשבוע הבא תשתלב בפעילויות בית הכלא - כולל בטיפולי שיקום

זמן צפייה: 02:05

פרסום ראשון: ציפי רפאלי, אמה של הדוגמנית בר רפאלי, נכנסה אתמול (חמישי) לתא המאסר הקבוע שלה בבית הכלא נווה תרצה. אשת העסקים, שהחלה לרצות את עונשה לפני כשבוע וחצי, הייתה בתחילה בתא "סינון".

בתא הקבוע שלה, רפאלי שוהה עם שתי אסירות שמרצות עונש מאסר על עבירות תעבורה. אחת מהן דרסה למוות הולך רגל. כבר בשבוע הבא רפאלי תשתלב בפעילויות בית הסוהר, כולל בטיפולי שיקום.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מנהיג הזרם הליטאי בציבור החרדי הרב קנייבסקי – נדבק בקורונה

רה"מ איחל לטראמפ החלמה מהירה: "מיליוני ישראלים חושבים עליכם"

בשל אספקת הנשק לאזרבייג'ן: ארמניה מחזירה את השגריר מישראל

בר וציפי רפאלי בכניסה לבית המשפט לפני הקראת גזר הדין | צילום: חדשות 13

ביום שני שעבר, כאמור, אשת העסקים התייצבה בכלא נווה תרצה, שם החלה לרצות את 16 חודשי המאסר שנגזרו עליה לאחר שהודתה בהעלמת מס. גורמים בשירות בתי הסוהר מסרו לחדשות 13 כי "לא יהיו לציפי הנחות סלב", לדבריהם.

שעות בודדות לפני שנכנסה לכלא, שיתפה רפאלי הודעות תמיכה שקיבלה מחבריה. "ציפי אהובה שלנו", כתבה לה הסטייליסטית סנדרה רינגלר, "האישה שכולה לב אחד גדול. אנחנו אוהבים אותך ואת עמוק בליבנו". "ציפי יקרה, אוהבים אותך ומחכים לך", הוסיף השחקן ניקי גולדשטיין. "תזכרי תמיד", כתב חבר אחר, "יש לך כוח של צבא שלם ואת ה-לוחמת".

כזכור, גם בתה של ציפי, הדוגמנית בר רפאלי, הודתה והורשעה בעבירות מס, כך שגם היא צפויה בקרוב להתחיל לרצות תשעה חודשי עבודות שירות אותם תעביר ב"בבית נועם" שבקריית אונו. בזמן עבודות השירות בר לא תוכל לצאת מהארץ. בהמשך, ייתכן כי תהיה לה בעיה לקבל ויזה לארה"ב, זאת בשל עבירות המס שהורשעה בהן.