קטטה בבי"ס בב"ש: בן 16 נדקר ונפצע קל - בן 14 עוכב לחקירה

הנער נדקר בכתפו בסכין אגרופן במהלך קטטה שפרצה בשכבת י"א בבית ספר תיכון בשכונת נווה זאב בבאר שבע, ופונה במצב קל לבית החולים סורוקה. הנער החשוד נלקח לחקירה

זמן צפייה: 01:36

נער בן 16 נפצע באורח קל היום (חמישי) לאחר שנדקר בכתף ככל הנראה מסכין ואגרופן במהלך קטטה שפרצה בשכבת י"א בבית ספר תיכון בשכונת נווה זאב בבאר שבע. הנער פונה לבית החולים סורוקה בעיר, וכעבור זמן קצר איתרו שוטרי מחלק הנוער בבאר שבע את החשוד, תלמיד בית הספר בן 13.5, והוא נלקח לחקירה.

הרקע לוויכוח לא ברור, ובמהלכו הלכו השניים מאחורי כיתות הלימוד - אז הוציא החשוד סכין אגרופן, חתך את בן ה-16 ונמלט. מבית החולים סורוקה נמסר כי מצבו של הנער קל, וכי הוא טופל במיון הכירורגי וישוחרר לביתו בקרוב.

מנהלת בית הספר ענת בייביץ כתבה להורי התלמידים: "הורים יקרים, היום בשעת הצהרים היה אירוע קשה בבית הספר. שני תלמידים התעמתו בניהם. כשתלמיד אחד פצע את התלמיד השני. ראשית לתלמיד שלום, הוא הובא לבית חולים מצבו קל עומדים לשחררו. המקרה הועבר לטיפול המשטרה ונמצא בחקירה".

"מחר יום שישי בשעה ראשונה נעצור ונשוחח עם התלמידים על נושא וכיצד פועלים כשמציקים", הוסיפה, "צוות יועצים יהיה פה מחר ויעבור בשכבות לגבי תלמידים שמביעים חשש. אנו מגנים כל ניסיון של אלימות , נמשיך ונעשה להוקיע אלימות מתוכנו".