מילצ'ן מגן על קליין: "מצר על האיומים מצד קיצונים"

המיליארדר ואיש העסקים, שעדותו בתיקי האלפים תמה בשבוע שעבר, פרסם הודעה שבה הוא יצא להגנתה של העוזרת האישית שלו וצוותו, "בעקבות המתקפות החוזרות ונשנות" עליהם. "אני מבקש להבהיר שהם עשה ועושה את עבודתו במסירות, נאמנות ויושר ראוי להערכה"

זמן צפייה: 01:08

המיליארדר ואיש העסקים ארנון מילצ'ן, שסיים את עדותו בתיקי האלפים בשבוע שעבר, מסר הבוקר (רביעי): "בעקבות המתקפות החוזרות ונשנות על הצוות העובד לצידי ובראשם הדס קליין, יונתן חסון ושרה שוחט, אני מבקש להבהיר שהצוות עשה ועושה את עבודתו במסירות, נאמנות ויושר ראוי להערכה. אני מצר על האיומים מצד גורמים קיצוניים, ומברך על הצעדים המשפטיים שננקטו כנגד מי שאיימו עליהם".

קליין, שנחשבת לעדת מפתח בתיק 1000 (פרשת המתנות) במשפט נתניהו, התלוננה רק ביום שבת האחרון במשטרה בעקבות פוסט איומים נגדה בפייסבוק, שבו נכתב: "גנבה כספים לכיס שלה וניסתה להאשים ראש ממשלה...זה יעלה לה בדם ולמשפחה שלה. הם לא יהיו חסינים. אנחנו נצוד כל אחד ואחת במשפחה שלה, ואותה קודם כל". זו אינה התלונה הראשונה שמגישה קליין, שבעבר אובטחה בגין איומים על חייה.

הדס קליין בבית המשפט
הדס קליין בבית המשפט

לפני כשבועיים פנתה קליין באמצעות עורך דינה לפרקליט המדינה עמית איסמן, בטענה כי צוות ההגנה של נתניהו משתלח בה ומאיים עליה. "בהמשך לאמור במכתביי שבסמך אודות ההשתלחויות והאיומים המפורשים של מר אלי ציפורי נגד מרשתי", נכתב בפתח הדברים, "זו נדהמה לשמוע כי התבטאויות דומות, אשר היו שמורות עד כה לצבא הצייצנים והכתבים מטעם, נאמרות עתה בריש גלי על-ידי באי כוחו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במסגרת הדיונים במשפטו של האחרון".