בזיזת המשאית לאחר התאונה: שני צעירים נעצרו בחשד למעורבות

משאית שהייתה מעורבת בתאונת דרכים קטלנית בכביש 6 נבזזה לפי החשד על ידי מספר צעירים שניצלו את המצב ולקחו את הסחורה מתא המטען. המשטרה פתחה בחקירה בעקבות התיעודים שעוררו סערה ועצרה שני תושבי חורה בשנות ה-20 לחייהם בחשד למעורבות

עוברי אורח בוזזים את תכולת אחת המשאיות
עוברי אורח בוזזים את תכולת אחת המשאיות | צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם מהיישוב חורה נעצרו הלילה (חמישי) בחשד למעורבות בגניבת הסחורה מהמשאית שהייתה מעורבת בתאונה קטלנית בכביש 6 אתמול. שוטרי תחנת קריית מלאכי פתחו בחקירה יזומה בעקבות המקרה ועצרו את שני הצעירים במהלך הלילה על סמך התיעודים מהאירוע.

החשד הוא שהצעירים, יחד עם נוספים, ניצלו את התאונה הקטלנית, במהלכה נהרג נהג משאית אחרת, ובזזו את הסחורה מתא המטען. כעת השניים הועברו לחקירה ובסיומה יוחלט אם להביאם בפני בית משפט.

לוקחים סחורה מאחת המשאיות שהייתה מעורבת בתאונה בכביש 6
לוקחים סחורה מאחת המשאיות שהייתה מעורבת בתאונה בכביש 6 | צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

בתאונה אמש נהרג גבר כבן 40, כתוצאה מהתנגשות בין שלוש משאיות בסמוך למחלף קריית גת. נהג נוסף נפצע קל. הנהג שמשאיתו נבזזה סיפר לחדשות 13: "ראיתי רכבים עומדים, אז עצרתי גם - כשלפתע משאית התנגשה בי מאחור. נפגעתי בחזה ובגב".

לדבריו, הוא צפה בביזה של נהגים שעמדו בפקק: "זה היה פשוט זוועה. זה יותר מבושה. ברגעים כאלה אנחנו צריכים להיות מאוחדים, ולא להגיע למצב של לבזוז, במיוחד שיש לנו הרוג במקרה הזה. אני משתתף בצערה של המשפחה. על המשאית היו כל מיני חטיפים ושוקולדים. אני לא יודע מה לקחו וכמה כי כבר הייתי באמבולנס".