קליין: נתניהו הזהיר את מילצ'ן שנוני מוזס מקליט שיחות

עדת המפתח בתיק 1000 נכנסת ליום החקירה הנגדית האחרון מצד פרקליטו של נתניהו וסיפרה כי משפחת נתניהו הציגה בפניה שיש איבה בינם לבין מו"ל ידיעות אחרונות. קליין סיפרה שמוזס הזהיר אותה מאפשרות של תחקיר שיפורסם על הקשר בין יאיר נתניהו לדירה של פאקר

הדס קליין בבית המשפט
הדס קליין בבית המשפט | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

חקירתה הנגדית של הדס קליין, העוזרת האישית של איש העסקים ארנון מילצ'ן והעדה המרכזית בתיק 1000, נמשכת הבוקר (שני) בבית המשפט המחוזי בירושלים, במסגרת התיק נגד ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו. מדובר בחקירתה הנגדית האחרונה של קליין על ידי פרקליטו של נתניהו, עמית חדד.

מחר אמורה קליין להיחקר נגדית על ידי עורכת דינו של נוני מוזס, נוית נגב. השופטת רבקה פרידמן פלדמן אמרה הבוקר לעו"ד חדד: "אולי הלכת רחוק שביקשת את ההתכתבויות של רונן צור עם הדס קליין?" בתגובה, חדד מבקש שוב את ההתכתבויות בין הדס קליין למילצ'ן.

ארנון מילצ'ן, בני הזוג נתניהו | צילום: רויטרס

חדד אומר הבוקר: "דיברנו על חקירה פרטנית על שמפניות וסיגרים", וקליין משיבה: "אני חייבת לך חוב על סיגר, אמרתי לך שזה עולה 450 ש"ח וכשבאתי הביתה הסתכלתי בגוגל, סיגר קהיבה עולה היום 900 שקל". חדד השיב בציניות: "את מאוד חרוצה".

חדד שואל את קליין על מה שסיפרה בחקירתה במשטרה לגבי נוני מוזס: "קליין סיפרה בחקירתה שמוזס הזהיר אותה לגבי הקשר של יאיר נתניהו לדירה של פאקר ברויאל ביץ' - שייתכן ויהיה תחקיר עיתונאי על זה", לדבריו. חדד שואל: "ידעת שיש איבה בין מוזס למשפחת נתניהו?" וקליין עונה: "ככה משפחת נתניהו הציגה את זה בפניי".

.הדס קליין בבית המשפט
הדס קליין בבית המשפט | צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

קליין מוסיפה: "ארנון אמר לי שמר נתניהו הזהיר אותו שנוני מקליט, ואחר כך ארנון אמר לי 'תראי מה נהיה פה'. הוא הזהיר אותי, ובסוף מקליטים שם, אצל נתניהו". ‏חדד שואל את קליין שאלות על השקיות השחורות שהעבירו בהן שמפניות, והיא עונה: "לבלפור לא היינו צריכים שקיות שחורות אטומות כיוון שנכנסנו למתחם סגור, וחוץ מהמאבטחים אף אחד לא ראה. בקיסריה, אצל פאקר, אנשים יכלו לראות - ולכן הבאנו שם בשקיות".

יו''ר האופוזיציה בנימין נתניהו מצביע בפריימריז של הליכוד
יו''ר האופוזיציה בנימין נתניהו מצביע בפריימריז של הליכוד | צילום: תומר נויברג, פלאש 90

חדד שואל לגבי יציאותיה של קליין לחו"ל למילצן בתקופת החקירות, וקליין משיבה: "למה זה רלוונטי? לא יודעת מי כותב לך את השאלות. אתה מכוון את השאלות שלך לתקשורת. אם אתה לא סומך עליי, יש לך בעיה עם הקולגה שלך בעז בנצור. אני נסעתי עם עורך דין, אם הייתה פה בעיה של חציית גבולות הוא היה צריך לומר. אם יש לך בעיות תפנה לקולגה שלך". פרידמן לפלדמן: "עורך דין חדד, הנסיעות שלה לפני כן לא רלוונטיות".

חדד שואל את הדס קליין שוב ושוב על פגישה שנערכה בין מילצ'ן, בנצור, רונן צור והדס קליין לקראת סיכום חקירת תיק 1000. לאחר מכן קליין מגיבה לחדד אחרי שהטיח בה שהיא לא זוכרת פרטים מסויימים בכוונה: "גם לא זוכרת שקונה בגדים למר נתניהו בכיכר המדינה ובאה סטייליסטית מאשדוד".

הדס קליין בבית המשפט
הדס קליין בבית המשפט | צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

בשבוע שעבר, סנגורו של נתניהו טען בפני קליין: "אמרת ששרה הכריחה להזמין (לאירועים בבית של ארנון) כוכבי הוליווד. איך יכול להיות שבאירוע של פרס הגיעו כוכבים בלי ששרה הכריחה?" וקליין השיבה כי "ארנון אמר לי ששרה רוצה כוכבים. היא לא סולחת על זה שג'ודי ניר מוזס פגשה את בראד פיט".

עו"ד חדד תקף: "אז אגיד לך שזו המצאה פרועה", וקליין השיבה: "אז תגיד לארנון שהוא המציא". בהמשך הראה חדד התכתבות בין יונה ברטל לשרה נתניהו, בו היא מכנה את השמפניה הוורודה "גזוז ורוד" ומברכת את נתניהו: "חייבות להיפגש ולחגוג על גזוז ורוד כהרגלנו".

הדס קליין בבית המשפט
הדס קליין בבית המשפט

מוקדם יותר שאל עו"ד חדד את קליין על הוצאות נוספות של מילצ'ן, שלא הוצגו על הלוח בגלל שקליין טענה שזה פוגע בפרטיות של ארנון. בתגובה, עו"ד חדד תקף את קליין: "אם את חרדה לפרטיותו, למה העברת קלסרים למשטרה בלי אישורו?". קליין השיבה: "הקלסרים האלה ניתנו על ידי שרה שוחט (מנהלת החשבונות) בידיעתו של עו"ד בעז בן צור. אתה מנסה לעשות קונספירציות. אתה לא תשמיץ אותי שהייתי סוכנת משטרה".

עו"ד חדד התייחס להוצאותיו של מילצ'ן: "קשה לי להאמין שאדם שותה לבד 18 בקבוקי טקילה בחודש". קליין השיבה: "למה? מתה שמילצ'ן יעלה על דוכן העדים ויסביר. ארנון אוהב טקילה. תשאל אותו".