"דרס פועל עם טרקטור ונמלט": אישום נגד בן 18 מהדרום

על אף שתחילה נחשד כי מדובר בתאונת עבודה באתר בנייה בבני ברק, מחקירת המשטרה עלה כי נהג הטרקטור פגע בכוונה בצעיר בן 23 עקב סכסוך בין העובדים וכי הצעיר נכנע ללחץ משפחתי לסגור את המקרה ללא מעורבות גורמי אכיפת החוק

זמן צפייה: 00:23

המשטרה הודיעה הבוקר (חמישי) כי תמה חקירת אירוע דריסה ופציעה באורח קשה של בן 23 באמצעות טרקטור שאירע במהלך חודש אוגוסט האחרון בבני ברק. האירוע, שנחשד בתחילה כתאונת עבודה באתר בניה ברחוב הלח"י בעיר, התבהר כדריסת אדם באופן מכוון, בעקבות ויכוח בין שני עובדים במקום.

בחקירה התברר כי אחד המעורבים התקשר לאחיו וביקש ממנו להגיע למקום, ומשהגיע עלה על טרקטור ופגע בקורבן באמצעות הכף של הטרקטור. לאחר המקרה נמלט החשוד בדריסה מהמקום, והקורבן בן 23 נחבל באורח קשה ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. במסגרת החקירה עצרה המשטרה מספר מעורבים לחקירה, ובתחילת החודש עצרה את החשוד העיקרי - תושב הדרום בן 18.

במהלך החקירה טען הקורבן כי נפגע בשוגג כאשר החליק וכי הארוע לא היה מכווון אולם הוברר כי הצהרה כזו ניתנה בלחץ של המשפחה לסגור את המקרה ללא מעורבות גורמי אכיפת החוק. בשבוע שעבר סיימה המשטרה את חקירת המקרה והתיק הועבר לעיון הפרקליטות אשר הגישה כתב אישום נגד החשוד.