חשד להתעללות בגן פרטי בבאר שבע: הוגשה תלונה על אלימות והזנחה

הורים לפעוטות בני שנתיים, שחשו שינוי בהתנהגותם, הגישו תלונה במשטרה נגד הגננת. לטענתם, סייעת שעבדה במקום בעבר סיפרה כי הגננת נהגה להכות את הילדים • פרסום ראשון

גן ילדים (אילוסטרציה)
גן ילדים | צילום: fotolia

חשד נוסף להתעללות בפעוטות: הורים לבני שנתיים הגישו תלונה נגד גננת בגן ילדים פרטי בבאר שבע בגין אלימות והזנחה, לאחר שחשו שינוי בהתנהגות ילדיהם - כך פורסם היום (חמישי) לראשונה בחדשות 13. לטענת ההורים, סייעת שעבדה במקום בעבר סיפרה כי הגננת נהגה להכות את הילדים.

אתמול הגישו הורים מגן ילדים באזור המרכז תלונה במשטרה, בחשד שגננת התעללה בילדיהם. לדברי ההורים, בחודש האחרון התלוננו הילדים בפניהם כי הגננת מכה אותם ואף נועלת אותם בחדרים בגן. אחת האמהות סיפרה כי הצמידה מכשיר הקלטה לחולצה של בתה. בסוף היום שמעה את ההקלטה, ולטענתה שמעה צרחות, בכי של ילדים ואף אלימות. המשטרה פתחה בחקירה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

גנץ נגד המפגין שהשווה בין נתניהו להיטלר: "אין לכך מקום"

בשורה לפריפריה: חברות התקשורת יחויבו להרחיב את הכיסוי ל-95%

מטיח ראש בקיר וסוטר: עובד סיעודי תועד מתעלל בקשישים בהם טיפל

בשבוע שעבר הוגש כתב אישום נגד לובה קזקביץ', גננת מרמת גן בת 63, בגין התעללות בקטין ושיבוש הליכי משפט. זאת, כשבועיים לאחר שנחשפו סרטונים שבהם היא נראית מכה את הילדים שלומדים בגן שהיא מנהלת ומטיחה אותם בחוזקה.

על פי כתב האישום, במספר רב של הזדמנויות, קזקביץ', שהפעילה בביתה פעוטון בשם "גן ומשפחתון לובה" לילדים בגילי 4 חודשים עד 3 שנים, הייתה "תוקפת ומתעללת בקטינים, לרבות בדרך של מכות, דחיפות, משיכות, צעקות והתנהגויות אלימות וכוחניות אחרות", לשון האישום.