בן 40 נדקר בקטטה בבת ים, מצבו קשה

צוות מד"א שהגיע לזירה ברחוב רוטשילד שבעיר העניק לפצוע טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים וולפסון שבחולון. המשטרה: "שני חשודים נעצרו. הרקע פלילי והנסיבות נבדקות"

זמן צפייה: 02:00

גבר בן 40 נדקר היום (שבת) בקטטה ברחוב רוטשילד בבת ים. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ראשוני והגדיר את מצבו קשה ופינה אותו לבית החולים וולפסון בחולון. מהמשטרה נמסר כי שני חשודים נעצרו: "הרקע לאירוע פלילי, הנסיבות נבדקות".

החובשים של מד"א רוני מילצב ויוסף כורדי שהגיעו למקום סיפרו: "הפצוע ישב על ספסל כשהוא בהכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה".

אתמול, בבית החולים אסף הרופא, נקבע מותו של הנער בן ה-15 מראשון לציון שנדקר שלשום בקטטה ברחוב רש"י בעיר. הוא פונה לבית החולים במצב אנוש כשמצבו לא יציב, עם מפציעה חודרת בגופו. זמן קצר לאחר מכן נעצר תושב העיר בשנות ה-20 לחייו בחשד למעורבות, אך הוא שוחרר לאחר שהתברר כי היה מעורב באירוע מצידו של הקורבן, ולא מצידו של הדוקר.

ניסים אסייג, הקבלן שנרצח בראשל''צ
ניסים אסייג, הקבלן שנרצח בראשל''צ | צילום: מתוך פייסבוק

כמו כן, המשטרה הודיעה אמש כי נעצר החשוד ברצח הקבלן ניסים אסייג שנורה שלשום למוות בראשון לציון. החשוד, קרוב משפחתו של אסייג בשנות ה-50 לחייו, נעצר לאחר חקירה ומצוד שבסופם הצליחו השוטרים לאתרו באשדוד.

אסייג בן ה-60 נרצח ביריות בתחנת הדלק ברחוב המכבים בראשון לציון, זאת ככל הנראה בעקבות סכסוך על רקע כספי. הוא פונה במצב קשה לבית החולים אסף הרופא בעיר, שם נקבע מותו כמה שעות לאחר מכן. אסייג היה תושב אור עקיבא ובעלים ומנכ"ל של חברת ההתחדשות העירונית NSA, אלוף משנה במילואים.

בכוונת המשטרה להביא את החשוד לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון בבקשה להאריך את מעצרו, בהתאם לצורכי החקירה.