חשד: הגיעה לנקות בבית קשישים - ושדדה את תכולת הכספות

בריאיון ל"שש-אמנון לוי", סיפרה גיתית קושינסקי כי לאחר שאמה גילתה שנעלם מביתה סכום כסף גדול, הן הציבו מצלמות והצליחו לתעד את המנקה בשעת מעשה. "אנחנו רוצות למנוע פגיעה בקשישים אחרים"

זמן צפייה: 04:18

המשטרה עצרה היום (רביעי) מנקה שעבדה בבתי קשישים, ועל פי החשד, גנבה מרבים מהם כסף. המנקה נתפסה הודות הודות לתיעוד ממצלמות האבטחה שהציבה גיתית קושינסקי בביתה של אמא בת ה-76 שבכרם מהר"ל, לאחר שגילתה שנעלם מביתה סכום כסף גדול. "אנחנו רוצות למנוע את הפגיעה בקשישים אחרים", אמרה קושינסקי.

בריאיון ל"שש-אמנון לוי", סיפרה קושינסקי על המקרה: "אמא שלי מצאה את המנקה דרך הפייסבוק. בסוף הביקור הראשון שלה, אימי גילתה שסכום כסף ניכר נעלם מהכספת".

על מנת לבחון האם המנקה קשורה להיעלמות הכסף, החליטו קושינסקי ואמה לפעול. "הצבנו מצלמות וחיכינו לשבוע הבא. היא חזרה, והצלחנו לצלם את העובדת מכניסה כסף לחזייה שלה - ואז התקשרתי למשטרה", אמרה קושינסקי. "אמא שלי חוותה את האירוע הזה בצורה קשה מאוד, אבל היא פנתרה. היא דיברה אל המנקה כאילו כלום  - רק כדי שנוכל לתעד את האירוע".

גיתית קושינסקי, בתה של הקשישה
גיתית קושינסקי, בתה של הקשישה | צילום: חדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הנגיד בניסיון למנוע את צניחת הדולר: "הריבית לא תעלה זמן רב"

סירב לתת טביעת אצבע בשבת – וספג אלימות קשה משוטרים • תיעוד

מעצרו של המטפל החשוד ברצח החוסה בחיפה הוארך בשישה ימים

בשלב הזה התקשרו השתיים למשטרה, וניסו לעכב את המנקה בעבודות שונות. המשטרה לא הגיעה, ולכן, סיפרה קושינסקי: "התעמתנו איתה, אמרנו לה שראינו שהיא גנבה את הכסף. אחרי 20 דקות היא קמה והלכה".

לאחר מכן, ביצעה קושינסקי מעקב עצמאי אחרי האישה, ואף ביקשה בפייסבוק האישי שלה מתושבי היישוב לעזור לה באיתורה כשאבדו עקבותיה. "בכל פעם עידכנתי את החוקרים במשטרה איפה היא נמצאת. גם היום - ואז היא נעצרה".