הרופא החשוד ברצח אשתו נשלח לבדיקה פסיכיאטרית; מעצרו הוארך

גיורא פרי, החשוד שירה למוות באשתו אסתר אהרונוביץ' בדרום, ייבדק אצל הפסיכיאטר המחוזי. בית המשפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרו בשמונה ימים. עורכת דינו: "אירוע מצער - היא אהבת חייו"

זמן צפייה: 00:14

החשד לרצח בתלמי אליהו: גיורא פרי בן ה-67, הרופא החשוד ברצח אשתו אסתר אהרונוביץ' בת ה-70, נשלח לבדיקה אצל הפסיכיאטר המחוזי. זאת לאחר שבית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרו בשמונה ימים, למרות בקשת המשטרה ל-11 ימים. עורכת הדין שמייצגת את פרי, ציקי פלדמן, אמרה בדיון כי "מבחינתו זה אירוע מצער. היא אהבת חייו".

בשבוע שעבר אמר נציג המשטרה בדיון בבית המשפט לאחר שחזור הרצח כי החשדות נגד פרי "התחזקו משמעותית", לאור ראיות וממצאים חדשים שעלו במהלך החקירה. "במהלך ימי מעצרו ועד היום ערכה היחידה החוקרת עשרות רבות של פעולות לרבות שחזור האירוע עם החשוד. יש התחזקות ממשית של החשד הסביר נגדו", אמר הנציג.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

19 שנות מאסר לראאד רושרוש – שהורשע בהריגת תהילה נגר

סקר: אחד מכל ארבעה אירופים – מחזיק בדעות "אנטישמיות ביותר"

"גורמים בסוריה מכחישים: ישראל לא חיסלה דמות איראנית בכירה"

גיורא פרי, החשוד ברצח אשתו אסתי אהרונוביץ', בדיון בהארכת מעצרו
גיורא פרי, החשוד ברצח אשתו אסתי אהרונוביץ', בדיון בהארכת מעצרו | צילום: חדשות 13

במהלך הדיון מסרה עורכת דינו של פרי את גרסתו, על פיה לפני האירוע הוא ארז מזוודות וביקש לעזוב את הבית. לטענתו, הוא ביקש מאשתו שתביא לו את הנשק מהחדר הנעול. "היא הוציאה את הנשק, אחזה בו בצורה לא ראויה, נופפה בו ופלטה ירייה באוויר. פרי נלחץ וביקש ממנה את האקדח. במהלך המאבק ביניהם נפלטו כדורים", טענה עורכת דינו ציקי פלדמן.

המשטרה תפסה את הטלפון הנייד של פרי וגבתה עדויות מבני משפחתה של הנרצחת, לכאורה. נציג המשטרה אמר כי "הוא החשוד העיקרי, אבל אנחנו לא מקובעים מחשבתית. הממצאים שאיתרנו מחזקים את החשד". השופטת בתיק, שוש שטרית, אמרה בדיון כי הוצגו בפניה ממצאים חדשים.

גיורא פרי החשוד ברצח אשתו אסתי אהרונוביץ' ז''ל
גיורא פרי החשוד ברצח אשתו אסתי אהרונוביץ' ז''ל | צילום: חדשות 13

כזכור, לפני כשלושה שבועות נמצאה גופתה של אהרונוביץ' ללא רוח חיים כשהיא ירויה. צוות מגן דוד אדום הגיע למקום ובתום בדיקה רפואית נאלץ לקבוע את מותה. אחת השכנות סיפרה כי השניים היו מצויים בהליכי גירושים, כשפרי לא רצה לסיים את הנישואים. המשטרה עצרה את הבעל, והנשק והכדורים אותרו ברכבו.