הותר לפרסום: אחד הנאשמים ברצח נסים שטרית - בנו של השר לשעבר זאבי

בית המשפט התיר לפרסם את שמו של בנימין זאבי, נגדו הוגש כתב אישום בגין רציחתו של הנער לפני 35 שנה. הנאשם השני הוא חסיד נוסף של ברלנד, ברוך שרביט

זמן צפייה: 00:21

בית המשפט התיר היום (ראשון) לפרסם כי בנימין זאבי, בנו של השר לשעבר רחבעם (גנדי) זאבי, הוא הנאשם השני ברציחתו של נסים שטרית לפני 35 שנים. זאת, לאחר שכתב אישום הוגש נגד שני חסידיו של אליעזר ברלנד, כאשר השני הוא ברוך שרביט.

לדברי אחד הנאשמים, הוא נהג תחת איומים ביום שבו שטרית נרצח, מדירת ההפעלה של משמרות הצניעות אל היער שבו בוצע לכאורה הרצח. כאשר חזרו מהיער, לדבריו, הם חזרו בלי שטרית. על פי כתב האישום, עקב סירובו של שטרית לחדול מ"פגישותיו עם בחורות", הנאשמים קשרו קשר כדי לחטוף אותו, הזמינו אותו לדירה זרה תחת התחזות לבחורה ששיתפה פעולה עימם, איימו על חייו והיכו אותו קשות, על מנת שיחזור בתשובה.

נסים שטרית
נסים שטרית

שטרית מצא את מותו ביער, לאחר שנחטף והוסע הרחק מהדירה אליה הוזמן. הוא הוכה נמרצות בראשו על ידי מספר רב של אנשים ממשמרות הצניעות, ונקבר על ידי הנאשמים בעזרת כלי ברזל. "חלק מהמעורבים עדכנו את ברלנד כי הכאתו של שטרית הסתיימה במותו". כזכור, ברלנד שוחרר בתנאים מגבילים, והסיכוי שיואשם הוא קטן בשל התיישנות המקרה.