הרצח בהוד השרון: מצבה של האם משתפר; עודכנה על רצח בתה

צוות ביה"ח עדכן את האישה על מות בתה ועל מצבה של בתה הנוספת, הפצועה במצב קשה. הסבתא מצד האם מסרה: "עבר עלינו אסון נוראי - מבקשים את השקט לנסות לעכל ולהתאושש". היום יוארך מעצר האב

זמן צפייה: 02:13

הרצח בהוד השרון: משתפר מצבה של האם, שעל פי החשד נדקרה ונפצעה קשה על ידי בעלה, והיא עודכנה היום (ראשון) על ידי הצוות של בית החולים בילינסון בפתח תקווה על מות בתה התינוקת. האישה עודכנה גם במצבה של בתה הבכורה בת השלוש, שממשיך להיות קשה בזמן שהיא מאושפזת במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא. בתוך כך, החשוד יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה.

הסבתא, שנכדתה נרצחה ובתה נדקרה, מסרה באמצעות גורמי בית החולים: "עבר עלינו אסון נוראי, ואנחנו מבקשים את השקט לנסות לעכל ולהתאושש". בהמשך תישקל האפשרות להעביר אותה למרכז הרפואי מאיר כדי שתהיה בסמוך לבתה בת השלוש שמאושפזת עדיין במצב קשה במחלקת בטיפול נמרץ.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

איטליה נאבקת בקורונה: 16 מיליון אזרחי הצפון נכנסים להסגר

רה"מ: "מנסים לבטל הכרעת הבוחר"; גנץ: "נתניהו שותק מול ההסתה"

התחזית לפורים: עלייה בטמפרטורות; ביום שני יחול שרב

אירוע דקירה בהוד השרון
אירוע דקירה בהוד השרון | צילום: חדשות 13

אמש נחקר לראשונה האב מהוד השרון, החשוד כי דקר למוות את בת העשרה חודשים. זאת, לאחר ששוחרר מבית החולים שבו אושפז אחרי שניסה להתאבד. לדברי המשטרה, בחקירתו אמר לשוטרים כי הוא מבולבל, לא מבין מה הוא עשה ולא הפסיק לבכות. עוד נמסר כי הוא אמר: "אני יודע שאני עשיתי את זה, אני מבולבל, אני יודע שעשיתי מעשה נוראי. אבל אני לא יודע למה". מחר הוא יובא בשעות הבוקר להארכת מעצר.

"מקרים דומים בעולם ובישראל מוגדרים כ'משמידי משפחות'", אמר פרופסור ארנון אדלשטיין, קרימינולוג מהמכללה האקדמית אשקלון. "ההסבר למקרים האלה הוא לרוב הרצון של בת הזוג לעזוב את היחסים והתגובה של הגבר - הוא בעצם מנסה להשמיד את אשתו וילדיו, להתאבד בעצמו, ועל ידי כך להנציח את המשפחה כפי שהייתה טרם עזיבת בת הזוג".

"ברור שזו פנטזיה דמיונית לחלוטין", הבהיר אדלשטיין, "אבל התחושה של הגבר היא שאין לו חיים אחרי עזיבת בת הזוג. האם ניתן היה למנוע את המקרה? בדרך כלל, התופעות האלה הן מאוד נדירות, אבל הייתי אומר שהמקרה היחיד שיכול לתת לנו אינדיקציה לעתיד הוא שאם בת הזוג מדברת עם בעלה על פרידה והתגובה שלו מאוד קיצונית - הרי שכאשר זה יקרה באמת, תגובתו עלולה להיות גם קטלנית".

על פי החשד, אבי המשפחה בן ה-33 דקר את שלוש בנות משפחתו ולאחר מכן ניסה להתאבד. מצבו קל. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. המשפחה אינה מוכרת לרווחה, אך אחת השכנות אמרה לחדשות 13 כי היחסים בין בני הזוג לא היו טובים.