בתוך יממה - רצח שני בחברה הערבית: צעיר נורה למוות בכפר קאסם

תושב ג'לג'וליה בן ה-26, שמוכר למשטרה, נהרג בחילופי אש בעיר, כאשר על פי החשד הגיע לבצע ירי על בית עסק. הוא פונה במצב קשה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה שם נקבע מותו

עבד קרמיטה שנורה למוות בכפר קאסם

תושב ג'לג'וליה, עבד קרמיטה, נורה הערב (שבת) למוות בחילופי אש בעיר כפר קאסם. על פי החשד, המנוח הגיע בכדי לבצע ירי על בית עסק ונקלע לקרב יריות בסיומו נפצע באורח קשה. הוא פונה לבית החולים בלינסון בפתח תקווה שם נקבע מותו לאחר ניסונות להצילו. בכך, בפחות מיממה אחת נרצחים שני צעירים בחברה הערבית.

בתוך כך, עמותת יוזמות אברהם מעדכנת כי 40 צעירים עד גיל 30 נהרגו בשנת 2021 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה. על פי הנתונים, מתחילת השנה נהרגו 76 ערבים בישראל בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה, מהם 64 אזרחים ו-12 שאינם אזרחים.מבין כלל ההרוגים, 11 הן נשים.

כזכור, מוקדם יותר היום אנאס אלוחואח בן ה-18 נרצח כאשר החנה את רכבו בדרות צה"ל, סמוך לשוק בלוד. אז, על פי החשד, רכב בצבע לבן נצמד לרכבו, המחסלים ירו באנאס מספר כדורים ונמלטו.

אנאס נפצע אנוש, פרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים, שם נקבע מותו. בזמן הזה, ביער סמוך לא רחוק מזירת הרצח נמצא הרכב השרוף שככל הנראה שימש את היורים. על פי גורם משטרתי, משפחתו של אנאס מסוכסכת עם משפחה אחרת בעיר והרצח הגיע כנקמה על רצח אחר שאירע בשבועות האחרונים בעיר.