הטבח השודד: פוטר מכפר הנוער - וגנב את כל תכולת המקרר • תיעוד

זה החל בהיעלמות כמה מוצרים ממחסני "כפר האירוסים", שבו שוהים צעירים עם אוטיזם, והגיע עד לגניבת מחסן הבשר כולו. מצפייה במצלמות האבטחה גילתה ההנהלה כי הגנב הוא עוזר הטבח לשעבר - שפוטר

זמן צפייה: 01:49

ב"כפר האירוסים", בית לצעירים עם אוטיזם, החלה לפני כחצי שנה סדרת פריצות וגניבות. בתחילה נגנבו מוצרי מזון בסיסיים, אבל אז בכל שבוע גילו בכפר שעוד ועוד מזון נעלם - עד שמקרר הבשרים התרוקן לחלוטין והדיירים נותרו בלי אוכל.

"הגעתי בבוקר, הטבח ניגש אליי מבוהל ועדכן אותי שהמקפיא ריק", סיפרה רינה זרביב, מנהלת תפעול "כפר האירוסים" של אלו"ט. "הגענו למצב שאין לנו מה לתת להם לאכול. בדקנו במצלמות האבטחה וגילינו שנכנס מישהו רעול פנים ולקח אוכל מהמטבח".

אלא שמי שהיה אותו רעול פנים הוא אדם שבמשך חודשים שימש כעוזר טבח במקום, עד שלפני מספר חודשים, בגלל איחורים והיעדרויות מרובות, זומן לשימוע לפני פיטורים ומאז נעלמו עקבותיו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הצעת בכירי הליכוד: כהונה מקוצרת של נתניהו ופרישה בלי נבצרות

בחמאס שוקלים: להשהות ההפגנות על גדר הרצועה בחודשים הקרובים

2 ציפורים במכה: בדיקת סרטן השד שמזהה היתכנות ללקות בהתקף לב

הגנב ממטבח כפר הנוער- עוזר הטבח לשעבר שפוטר
הגנב ממטבח כפר הנוער- עוזר הטבח לשעבר שפוטר | צילום: חדשות 13

הצוות גילה כי הפורץ שתועד לובש את אותם בגדים, ויש לו את אותו קעקוע - בדיוק כמו לעוזר הטבח שעבד במקום. בשלב זה, נכנסו לתמונה הבלשים והשוטרים של משטרת באר שבע במרחב נגב. במשך כמה לילות הם עשו מארבים עד שהחשוד חזר שוב, וזמן קצר אחרי שגנב מזון הוא נתפס.

למרות העבר הפלילי העשיר של החשוד ובשל מצבה הרפואי של אשתו, החליט השופט יריב בן דוד לשחרר אותו למעצר בית מלא והורה על הרחקתו מכפר האירוסים.