משפט זדורוב: עדות אב הבית כי דם זלג מהגופה - סותרת את ההגנה

אב הבית סיפר בעדותו כי דם זלג מגופתה של ראדה שעות לאחר הרצח. טענתו סותרת את תיאוריית ההגנה, לפיה טיפת דם שהייתה על טביעת הנעל מהווה הוכחה כי הטביעה היא של הרוצח

Whatsapp Image 2021 11 07 At 1
רומן זדורוב במשפטו החוזר | צילום: חדשות 13

משפט זדורוב: במשפט החוזר של רומן זדורוב שנאשם שרצח תאיר ראדה ב-2006, העיד היום (ראשון) אב הבית של בית הספר של ראדה. כי בזמן פינוי גופתה עדיין זלג ממנה דם. העדות מהווה תפנית משמעותית בתיק, מכיוון שהיא מפריכה את תאוריית ההגנה שהביאה למשפט החוזר.

תיאוריית סנגוריו של זדורוב, אותה קיבל שופט בית המשפט העליון חנן מלצר בהחלטתו לקיים משפט חוזר, היא כי טביעת הנעל בנמצאה בזירה, שאינה של זדורוב, חייבת להיות של הרוצח מפני שהייתה עליה טיפת דם ולא ייתכן שהדם עדיין זלג בזמן שפינו את הגופה, זמן מה לאחר הרצח.

אב הבית, שלא העיד במשפט הראשון, סיפר כי כאשר זק"א פינו את הגופה עדיין נזל ממנה דם - מה שמפריך לחלוטין את תאוריית ההגנה ומחזק את הטענה כי ייתכן וטביעת הנעל לא של הרוח אלא של אחד ממפני הגופה.

כזכור, לפני כחודשיים שוחרר זדורוב למעצר בית בשל ההחלטה לקיים משפט חוזר בעניינו. כתב אישום מתוקן הוגש בתחילת חודש ספטמבר נגד זדורוב באשמת רצח בנסיבות מחמירות.