בן 60 נרצח ברהט; בן 15 נפצע בינוני מירי בבי"ס בג'סר א-זרקא

צוותי מד"א שהוזעקו לזירה ביישוב הבדואי שבנגב נאלצו לקבוע את מותו של הקורבן - גבר כבן 60 - שנורה באירוע אלימות. לפי החשד, הרקע הוא סכסוך פלילי בין משפחות. המשטרה פתחה בחקירה ובסריקות אחר חשודים. בן 15 נפצע בינוני מירי בבית ספר בג'סר א-זרקא

זמן צפייה: 00:20

חשד לרצח: גבר כבן 60 נורה הבוקר (שני) למוות ברהט שבנגב. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותו. זמן קצר לאחר מכן, בג'סר א-זרקא, דווח על נער בן 15 שנפצע בינוני מירי בבית ספר ביישוב.

פראמדיקית מד"א, היא אלעיאסה, סיפרה: "כשהגענו למקום הובילו אותנו אל גבר ששכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פציעה חודרת בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצו לקבוע את מותו".

לפי החשד, הרקע לאירוע הוא סכסוך פלילי בין משפחות. מהמשטרה נמסר כי "כוחות מתחנת רהט והמחוז הדרומי הוזעקו למקום והחלו לבצע פעולות חקירה, במקביל למאמצים לאתר חשודים מעורבים באירוע".

אמבולנס בלילה בשכונת שרפאת בירושלים
אמבולנס (ארכיון) | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בשבת, נורה למוות עבד אלמנאן נאטור, גבר בשנות ה-40 לחייו, בקלנסווה. הוא פונה על-ידי מד"א במצב אנוש לביה"ח מאיר בכפר סבא - אך שם נקבע מותו. ביום שישי, גבר כבן 50 נורה למוות בעיר טירה שבשרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א איתרו את הגבר עם פציעות חודרות בגופו, כשהוא ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה מבצעת סריקות אחר היורה, לצד איסוף עדויות, אמצעי תיעוד בסביבת הזירה וממצאים פורנזיים ע"י חוקרי הזיהוי הפלילי.