בת 4 נדרסה ע"י רוכב אופניים חשמליים. אביה: "לא עצר לעזור"

יוסי וולף, שבתו יולי בת ה-4 נדרסה אתמול על-ידי נער בן 16 שרכב על אופניים חשמליים בנמל ת"א ואושפזה באיכילוב עם שבר בלסת, שחזר את שאירע: "חשבתי שזה פיגוע. רק אחרי כמה שניות הבנתי שפשוט דרסו לי את הילדה. צעקתי לו 'מה עשית?!', הוא צעק שאין לו ברקסים. רק במזל זה נגמר ככה". הנעצר נעצר ונחקר

זמן צפייה: 02:36

יוסי וולף, אביה של יולי בת ה-4, שנדרסה אתמול (שישי) על-ידי בן 16 שרכב על אופניים חשמליים בנמל תל אביב, סיפר על שאירע: "בהתחלה חשבתי שזה פיגוע. הם (הנערים) היו לבושים שחורים, נכנסו בה בפראות, כל הפנים שלה היו דם, הם עפו בעצמם".

וולף הוסיף: "רק אחרי כמה שניות הבנתי שפשוט דרסו לי את הילדה. הם אפילו לא עצרו לנסות לתת עזרה. צעקתי לו (לנער החשוד - ד.כ) 'מה עשית?!'. הוא צעק לי שאין לו ברקסים. במזל זה רק נגמר ככה".

הנער, כאמור, נעצר היום בחשד כי דרס אתמול את הילדה בנמל תל אביב כשרכב על אופניים חשמליים. החקירה נפתחה אמש לאחר קבלת דיווח על ילדה שנדרסה על ידי רוכב אופניים חשמליים בשעה שבילתה בנמל יחד עם אביה, ולפי עדי ראייה הנער רכב במהירות, פגע ביולי, העיף אותה - ונמלט מהמקום.

Passover
נמל תל אביב (ארכיון) | צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

יולי פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב כשהיא סובלת משבר בלסת, והבוקר הוכנסה לחדר ניתוח - שהסתיים בהצלחה. יחידת התנועה של משטרת מרחב ירקון ושוטרי המרחב פתחו בחקירה על מנת לזהות ולאתר את החשוד, עד שהבוקר הוא אותר סמוך לביתו בתל אביב ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה.

מישל דרי, שהייתה עדה לאירוע, סיפרה לחדשות 13: "עברו פה שלושה בחורים על אופניים וקורקינטים, נסעו במהירות ממש גבוהה, העיפו את הילדה באוויר, שבר לה את הפנים. זה דבר רגיל שעוברים פה על אופניים ממונעות אבל זה היה במהירות ממש גבוהה. בשעות האלה תמיד יש פה ילדים".

"הוא לא רצה בכלל לעצור", הוסיפה מישל, "הוא לא היה עוצר אם לא היה נשען על הרצפה אחרי, כי היא תקעה לו את הגלגל. הוא לא רצה לתת פרטים על עצמו. אם הוא היה מתנהל אחרת בסיטואציה זה לא היה קורה. הוא קילל את הילדה ואת המשפחה שלה, קילל את כל מי שהיה פה ונסע".