הצעיר שנורה על ידי שוטר באקדח טייזר: "הכאב היה נוראי"

אלירן זריהן בן ה-22 שחזר את המקרה שאירע בסוף השבוע האחרון, שבו חושמל לאחר שסירב לעלות לניידת משטרה בשבת, וסיפר לחדשות 13 על התחושות הקשות: "רק חיכיתי שהבושה תיגמר"

זמן צפייה: 02:17

התמונות שתועדו בלילה שבין יום שישי לשבת במגדל העמק, עומדות במרכזה של סערה תורנית במשטרת ישראל. שוטרים מהתחנה המקומית בעיר שהוקפצו לטפל בתלונה של שכנים על רעש בגן ציבורי החליטו לעכב לחקירה את אלירן זריהן, צעיר בן 22 ללא עבר פלילי. לאחר מכן ניסה זריהן באופן רגוע ביותר לשכנע אותם שלא להסיעו בניידת בשבת, והשוטר בתגובה ירה בו באקדח טייזר וחשמל אותו עד שהתמוטט על הרצפה מכאבים.

זריהן סיפר על האירוע החריג: "מאוד הופתעתי, אבל לא חשבתי על זה באותו רגע. הייתי בכאב נוראי, החשמל גמר אותי והתמוטטתי על הרצפה. כתוצאה מכך, קיבלתי מכה חזקה מאוד. בשלב הזה, לא היו לי הרבה מחשבות בראש ורק חיכיתי שהבושה תיגמר".

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

יומיים לאחר סערת ההרעלה: דיווחים על ירידה במכירת מוצרי הטונה

צעיר בן 27 נפצע קשה בפיצוץ רכב בנשר – הנסיבות בבדיקה

"איש חסד אמיתי": ציון נהרג כשנסע עם חגי בעל הצרכים המיוחדים

שוטר יורה בטייזר לעבר צעיר במגדל העמק
שוטר יורה בטייזר לעבר צעיר במגדל העמק | צילום: חדשות 13

עו"ד רועי אייל שמייצג את זריהן אמר כי "בעקבות אותה תקיפה חמורה זריהן נפל אל הקרקע כשהוא משותק. הוא נחבל בראשו ובגבו התחתון, וחמור מכול, הוא סובל מתגובה נפשית חמורה לאירוע ואפילו החל טיפול תרופתי בגין כך".

במשטרה הבינו מיד את חומרת המעשה, העבירו את השוטר היורה מתפקידו ובקרוב יוחלט אם להדיחו מהשירות. המשטרה מסרה כי "השוטר פעל בניגוד לנהלים ולא כפי שמצופה ממנו, החומר הועבר לבחינת מח"ש, התנהלות חריגה זו אינה מאפיינת כלל את שוטרי משטרת ישראל".