רוצץ את ראש הקורבן עם מעמד לקוראן: תושב טמרה יואשם ברצח במסגד

לפני כחודשיים אותרה במסגד בטמרה גופתו סמיח אבו סלימאן, בן 49 מלוד, כשהוא סובל מחבלות קשות בגופו. החשוד ברצח ניסה להעלים ראיות ולקח עמו את מכשיר ה-DVR שהיה במקום, אך נעצר עוד באותו היום. לפי כתב האישום שיוגש נגדו, הוא רוצץ את ראש המנוח בעזרת מעמד לספר קוראן עשוי ברזל, שאותר מוטל בסמוך לגופה

זירת הרצח במסגד בטמרה
זירת הרצח במסגד בטמרה | צילום: דוברות המשטרה

בתום חקירה מורכבת של היחידה המרכזית של המשטרה במחוז צפון, כתב אישום יוגש הבוקר (ראשון) נגד תושב טמרה בן 31, בגין רצח סמיח אבו סלימאן, בן 49 מלוד, לפני כחודשיים במסגד בטמרה.

גופתו של אבו סלימאן אותרה במסגד בטמרה ב-6 ביולי השנה, ושוטרי המחוז הצפוני שהוזעקו לזירה זיהו כי ראשו של המנוח רוצץ ונפגע קשות בעזרת מעמד לספר קוראן עשוי ברזל שאותר מוטל בסמוך לגופה.

בתום הערכת מצב בזירת האירוע, הוטלה החקירה על ימ"ר צפון, כאשר מיד עם תחילת החקירה התברר שהרוצח לקח עימו את מכשיר ה-DVR שנמצא בתוך המסגד לפני שנמלט מהמקום, במטרה לשבש את החקירה ולהעלים ראיות.

זירת הרצח במסגד בטמרה
זירת הרצח במסגד בטמרה | צילום: דוברות המשטרה

בתום הורדת צילומי מצלמות אבטחה מעשרות מוקדים ברחובות הסובבים את המסגד, הצליחו החוקרים לזהות רכב שלקח את הנאשם ברצח טרמפ מרחוב סמוך לזירת הרצח. עוד באותו היום, בשעות הצהריים, ולאחר הפעלת אמצעים שונים, הצליחו השוטרים לעצור את הנאשם ברצח.

לאורך כל החקירה החשוד הכחיש את מעורבתו באירוע, אך למרות העלמת מכשיר ההקלטה מזירת הרצח הצליחו החוקרים לאסוף די ראיות שקשרו את הנאשם לאירוע הרצח. הבוקר, עם סיום שלב החקירה, תגיש פרקליטות מחוז צפון באמצעות עורכי הדין אבי פסטרנק ובאסל סעדי את כתב האישום לבית משפט המחוזי בחיפה.