עימות במשפט זדורוב: אילנה ראדה כינתה את שי מיקה "שקרנית"

בעקבות בקשה של מיקה, שהייתה חברתה של הנרצחת, להיכנס מדלת צדדית כיוון שהיא מרגישה מאוימת, אם הנרצחת התפרצה לדיון: "אף אחד לא מאיים עליה". בעדותה אמרה מיקה: "אף פעם לא ראיתי את זדורוב בביה"ס"

אילנה ראדה, אשתו של שמואל ואמה של תאיר ז"ל
אילנה ראדה, אמה של תאיר ז"ל | צילום: חדשות 13

עימות נרשם היום (שלישי) במהלך משפטו החוזר רומן זדורוב ברצח תאיר ראדה בשנת 2006, בין אמה של תאיר, אילנה לבין חברתה לשעבר של הנרצחת, שי מיקה. במהלך העימות צעקה ראדה עליה כי היא "שקרנית" לאחר שטענה שהיא מאוימת. בהמשך, כאשר מיקה ניגשה לראדה בסוף הדיון להפרד ממנה, האחרונה אמרה לה בתגובה: "אני רוצה שתתרחקי ממני, אל תתקרבי, את לא חברה של תאיר ומעולם לא היית. את שקרנית".

מיקה, אשר מעידה במשפט, ביקשה להגיע מדלת צדדית בטענה שהיא מאוימת וחוששת - והשופטים נעתרו לבקשתה. אמה של הנרצחת התפרצה בעקבות כך וצעקה עליה: "שקרנית. אף אחד לא מאיים עליה".

בעדותה סיפרה מיקה על הקשר שלה עם תאיר. לדבריה, "אני ותאיר למדנו ביחד וגרנו קרוב, היינו יחד בלהקת ריקוד והיא הייתה חברה טובה שלי. באותו יום סיימתי ללמוד, תאיר למדה תיאטרון ואמרה לי שהיא לא רוצה להיכנס לשעה שביעית. לקראת השעה אחת ישבנו והתחלנו לדבר. שיחקנו בטלפון, היא הוציאה מסטיק, אמרה 'שתי שניות וחוזרת', והלכה".

היא אמרה כי "בזמן הזה, אחרי שהלכה, ראיתי אדם עובר שהחזיק משהו ברוחב הידיים, נראה בעל חזות רוסית וזכרתי שהיה לו כובע על הראש. הוא עלה לכיוון המדרגות, ראיתי אותו לשתי שניות, לא מדדתי זמן, לא חשבתי או הרגשתי שהוא מאיים עליי". עם זאת, היא הוסיפה: "אני לא ראיתי את זדורוב אף פעם בבית הספר".

בסיום הדיון ניגשה מיקה לאילנה ראדה ובסביבתה של אילנה ראדה הטיחו בה כי בזמן אמת תאיר ראדה ביקשה ממנה לבוא איתה לשירותים, ויש לכך שני עדים שישבו בפרגולה - וכן כי מיקה שיקרה בעדותה. לטענת מיקה, העדים הם אלה שמשקרים.