בעקבות הזיכוי: אילנה ראדה דורשת פתיחה מחדש של תיק הרצח

לאחר הזיכוי של זדורוב בפרשה, ראדה דורשת פתיחה מחדש של תיק הרצח ובחינה מחודשת של הממצאים. לחדשות 13 כי בשנת 2012 בוצעו האזנות סתר לאולה קרבצ'נקו לאחר שבן זוגה לשעבר האשים אותה ברצח. במקביל, בפרקליטות בוחנים אפשרות לערער

זמן צפייה: 07:04

יום אחרי הזיכוי של רומן זדורוב ברצח תאיר ראדה, אילנה ראדה דורשת פתיחה מלאה של החקירה.  - כך פורסם הערב (שישי) בחדשות 13. בנוסף, לחדשות 13 נודע כי בשנת 2012 המשטרה ביצעה האזנות סתר לאולה קרבצ'נקו - לאחר שבן זוגה לשעבר ניסה להאשים אותה ברצח.

ראדה מעוניינת בפתיחה מחודשת של תיק הרצח ובחינה מחדש של הכיוונים החדשים בחקירת רצח ביתה, לרבות ממצאי ה-DNA המיטוכונדריאלי שנמצאו בזירה ושעשויות להתאים לא"ח - אדיר חבני - שבשנת 2012 טען שחברתו לשעבר א"ק - אולה קרבצ'נקו - היא זו שרצחה את תאיר לבושה בבגדיו.

רומן זדורוב
רומן זדורוב | צילום: חדשות 13

ראדה, כזכור, נכחה באישור מיוחד בדיון משפטי בו נשמעו בדלתיים סגורות העדויות של השניים. היא דורשת שייבדקו מחדש העדויות וכן האזנות הסתר שבוצעו לקרבצ'נקו.

תאיר ראדה
תאיר ראדה

במקביל, בפרקליטות בודקים אפשרות לערער לבית המשפט העליון על הכרעת הדין. בפרקליטות סבורים כי נפלו ממצאים עובדתיים שגויים בהכרעת דינם של שופטי הרוב. כמו כן, עמדת המיעוט שכתבה השופטת תמר נסים שי קיבלה את תיזת הפרקליטות במלואה.

בנוסף אומרים בפרקליטות כי שני שופטי הרוב קבעו כי הודאות זדורוב אינן אמינות - בניגוד לתשעה שופטים לפניהם שקבעו אחרת בעניין. בצוות שהוביל את התיק בבית המשפט סבורים שצריך לערער ופרקליט המדינה יכנס איתם ישיבה כדי לקבל החלטה.