שיסף את צווארם של ילדיו: כתב אישום חמור נגד הרוצח מטייבה

כתב אישום בגין רצח בנסיבות מחמירות הוגש נגד מוחמד מצראווה, שרצח את אשתו ושני ילדים בתחילת החודש מסיבה לא ברורה. על פי כתב האישום הוא דקר את אשתו, רדף אחריה כשברחה - ודקר אותה שוב. לאחר מכן הניח את ילדיו על המיטה ושיסף את צווארם

Whatsapp Image 2023 05 01 At 1

כתב אישום בגין רצח בנסיבות מחמירות הוגש היום (רביעי) נגד מוחמד מצראווה בן ה-32 מטייבה לאחר שרצח את אשתו בראאה בת ה-26 ושני ילדיו הקטנים. על פי האישום, מצראווה דקר את אשתו בצווארה וכשברחה ממנו רדף אחריה, השליך אותה על הרצפה ודקר אותה שוב. לאחר מכן הניח את ילדיו בני החצי שנה ושנתיים במיטה ושיסף את צווארם.

מוחמד ובראאה היו נשואים ולא ברור מדוע החליט מוחמד לרצוח אותה ואת ילדו. לפי כתב האישום, הוא התעורר בליל ה-1 במאי, לקח סכין מהמטבח והחל לדקור את אשתו. בראאה ברחה אך הוא "רדף אחריה, תפס אותה והשליך אותה על הרצפה", לשון האישום. כשהייתה על הרצפה דקר אותה שוב למוות. לאחר מכן, המשיך מצראווה לחדר השינה, הניח את שני ילדיו על המיטה ודקר אותם אחד אחרי השני.

בראא מסארווה ושני בניה שנרצחו בטייבה
בראא מסארווה ושני בניה שנרצחו בטייבה

עו"ד ליאת גלבוע, שהגישה את כתב האישום, כתבה בבקשת המעצר כי "מעשיו האלימים, התוקפניים והאכזריים של המשיב, שלא היסס להתנפל על אשתו ועל בניו בעת שישנו ולדקור אותם למוות תוך שיסוף צווארם, מלמדים על מסוכנותו הזועקת והחשש לביטחון הציבור".

אמיר ואדם מסארווה - קורבנות הרצח בטייבה
אמיר ואדם מסארווה - קורבנות הרצח בטייבה

קרובי משפחתה של בראאה אמרו לחדשות 13 שלא זיהו אף נורה אדומה לזוועה, והמשפחה אף חזרה מחופשה יום לפני האירוע. זאת ועוד, בראאה כתבה בעמוד הפייסבוק שלה מספר חודשים לפני הרצח כי "בעלי נתן לי להמשיך את הלימודים בתיכון. עד היום הוא התומך הכי גדול שלי ואני אוהבת אותו". יש לציין, כי לפני עשור אושפז האב בבית חולים פסיכיאטרי.

צוותי מד"א שהוזעקו לזירה מצאו את האם ושני בניה ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותם. פראמדיק מד"א מוחמד עראקי סיפר אז: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע ביותר, ראינו אישה, תינוק ופעוט מחוסרי הכרה, עם סימני אלימות, ביצענו בדיקות רפואיות וניסינו להציל אותם, הם היו ללא סימני חיים ולצערנו, לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם של השלושה".