צעיר חשוד שתקף רופא: "הרגשתי שהוא ניסה לרצוח אותי" | תיעוד

ד"ר בדיר חמדלה, רופא מקריית מלאכי, הותקף על-ידי צעיר בן 22 שחשוד גם בשוד של דוכן פיס. האירוע תועד במצלמות אבטחה. "כמעט איבדתי את חיי, אני רופא 37 שנים ובחיים זה לא קרה לי", אמר ד"ר חמדלה

זמן צפייה: 00:27

המשטרה עצרה אמש (בין שישי לשבת) צעיר בן 22 מקריית מלאכי בחשד שתקף את ד"ר בדיר חמדלה, רופא במרכז רפואי בעיר, כמו גם בחשד לשוד של דוכן פיס שביצע ביום חמישי. הרקע לתקיפה, כפי הנראה, הוא שהחשוד המתין זמן רב, לטענתו, כדי להיכנס לחדר הרופא.

ד"ר חמדלה אמר: "הרגשתי שהוא ניסה לרצוח אותי. כמעט איבדתי את חיי. במשך 37 שנים אני רופא ובחיים זה לא קרה לי". הוא סיפר כי התקיפה קרתה באופן פתאומי וכעת הוא "בטראומה בבית, מנסה להתאושש, עם שבר ביד". ככל הידוע, מדובר במטופל של ד"ר חמדלה שאותו הוא מכיר מעבודתו במרכז הרפואי מזה 12 שנים.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל עצרה בשעות הלילה לחקירה תושב קרית מלאכי כבן 22, בחשד שתקף איש צוות רפואי במרכז רפואי בעיר קרית מלאכי, ובחשד לשוד דוכן פיס שביצע ביום חמישי האחרון. החשוד, זמן קצר לאחר אירוע התקיפה שאירע בליל שבת, הסגיר עצמו לתחנת המשטרה והוא יובא בפני בימ"ש השלום בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו".

עו"ד פריג' עארף, המייצג את ד"ר חמדלה, אמר כי "המקרה שלו לא מטופל כפי שצריך. התוקף תקף בפנים חשופות ושוטר מציע לרופא עימות. אני לא יודע אם הרופא יחזור לעבוד במוקד. כולי תקווה שהמשטרה תמצה את החקירה והדין עם המקרה החמור הזה".

ראש העיר קריית מלאכי, אליהו זוהר, אמר: "עם צאת השבת עודכנתי על ידי מפקד תחנת קריית מלאכי וקיבלתי סקירה על אירוע האלימות במר"מ. שוחחתי גם עם ד"ר בדיר, אמרתי לו שקריית מלאכי כולה עומדת מאחוריו. אנחנו מגנים את האלימות ומאחלים לו החלמה מהירה. אנו פועלים להחזרה סדירה של המר"מ כבר בימים הקרובים, בתוספת אבטחה ותאורה שיוסיפו לביטחון הצוות הרפואי והתושבים".