החשד לאונס הקבוצתי של בת ה-13: "שתינו ועישנו, הייתי מעורפלת"

הנערה שעל-פי החשד נאנסה בידי שישה צעירים מוואדי ערה וג'אסר א-זרקא תיארה כיצד יצר עמה קשר החשוד המרכזי, בן 24. זה החל בשיחות ברשתות החברתיות, ולאחר מכן, לדבריה "קבענו להיפגש והלכנו למבנה נטוש כדי לשתות". שם, היא מתארת, עישנו קנאביס - ואז הותקפה באכזריות

זמן צפייה: 04:47

הפרשה המזעזעת בנתניה: הנערה בת ה-13 שעל-פי החשד נאנסה על-ידי שישה צעירים, תושבי ואדי ערה וג'אסר א-זרקא, תיארה היום (ראשון) בעדותה כיצד נפגשה עם החשוד המרכזי, בן 24, בעיר. תחילה, לדבריה, הוא שוחחה עמה ברשתות החברתיות. "ואז קבענו להיפגש והלכנו למבנה נטוש כדי לשתות", היא מספרת. לאחר מכן, לדבריה, הוא סיפק לה קנאביס: "בשלב הזה הייתי מעורפלת". אז, לפי החשד, הוא אנס אותה יחד עם עוד חמישה מחבריו.

החקירה, שהוגדרה במשטרה "מורכבת ורגישה", נפתחה על-ידי חוקרי תחנת נתניה לפני כשבוע, "עם קבלת הדיווח בדבר קטינה מתחת לגיל 14 שאולצה לקיים יחסי מין עם מספר גברים לאחר שצרכה אלכוהול וסמים שסופקו לה על-ידי החשוד המרכזי".

המבנה הנטוש שבו בוצע על-פי החשד האונס
המבנה הנטוש שבו בוצע על-פי החשד האונס | צילום: שגיא שלפר

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: fotolia

כאמור, החשוד המרכזי, תושב ואדי ערה בן 24, הכיר את הקורבן באמצעות הרשתות החברתיות ולאחר מכן נפגש עמה בכיכר העצמאות שבעיר. לאחר מכן הוא לקח אותה, לפי החשד, לחדר במבנה נטוש במרכז העיר - שם סיפק לה אלכוהול וסמים. לאחר שהכרתה התערפלה - היא אולצה לקיים יחסי מין עם חבריו.

"בהמשך", אמרו במשטרה, "נאנסה הקורבן גם על-ידי החשוד המרכזי וחבריו עוד כמה פעמים כשהחשוד הביא אותה לאותו מקום באמתלות שונות". ככל הידוע, מדובר על שני מפגשים. מהמשטרה נמסר עוד כי החוקרים עצרו את השישה ומעצרם הוארך בהתאם לחשדות נגדם. החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים.