עובד ציבור וארבעה נוספים נעצרו בחשד למעורבות בעבירות שוחד

עובד הציבור, שעל פי החשד פעל כדי לקדם את ענייניהם של אחרים בתמורה לטובות הנאה, ויתר החשודים, נחקרו בלהב 433. בחקירה מוערבים גם פרקליטות מיסוי וכלכלה והרשות לאיסור הלבנת הון

אזיקים
אזיקים | צילום: דוברות המשטרה

חמישה חשודים, בהם עובד ציבור, נעצרו היום (שלישי) ונלקחו לחקירה בלהב 433, בחשד למעורבות בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. על פי החשד, עובד הציבור פעל כדי לקדם את ענייניהם של אחרים בתמורה לטובות הנאה. מדובר בחקירה המנוהלת על ידי המשטרה, בליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה ובסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור.

לפני כשבועיים עצרה המשטרה שבעה חשודים ועיכבה לחקירה ארבעה חשודים נוספים בחשד לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. שניים מהעצורים הם עובדי ציבור במשרד ממשלתי. חיפושים נערכו בבתיהם ובמשרדיהם.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"חנקו את אשתי": חשד לרצח אישה בת 33 מהפזורה הבדואית

חקירת הירי במרכול הכשר: למפגעים היה מטען נפץ קטלני ברכבם

בכירים בליכוד לנתניהו: "אדלשטיין תקע לך סכין מורעלת בגב"

יחידת להב 433
יחידת להב 433 | צילום: חדשות 13

מחקירת יחידת להב 433 של המשטרה עולה כי החשודים נתנו כל אחד על פי חלקו כספי שוחד וטובות הנאה נוספות לעובדי ציבור בתמורה למכרזים שאלה יטו עבורם ויקדמו זכייתם וכן הטבות רגולטוריות.

בתוך כך, באותו הבוקר עוכב לחקירה על ידי להב 433 קצין המשרת בשירות בתי הסוהר בחשד למעורבות לכאורה בעבירות של שוחד, קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים וכן עבירות נוספות. על פי החשד, עובד הציבור, פעל לכאורה במסגרת תפקידו וקיבל טובות הנאה שוות כסף, על מנת לקדם תועלתם של אחרים וזאת בניגוד לחוק. החקירה נפתחה בעקבות מידע שהגיע משירות בתי הסוהר והצביע על חשד לכאורה לביצוע העבירות האמורות.