גרסת החשוד ברצח זוגתו בר"ג: "הייתי עם אוזניות", גורם במשטרה: "היה 'קול'"

בעדותו טען החשוד כי מצא את הצעירה במקלחת אחרי שלא יצאה הרבה זמן. מנגד, גורם במשטרה הסביר כי מה שגרם למעצרו הוא חוסר ההתאמה בין הסיטואציה לתגובתו. "או שהיא מתה כתוצאה מסיבוך רפואי, או שהיה פה תכנון מושלם"

החשוד ברצח בת זגותו בדירה ברמת גן

בית המשפט האריך היום (חמישי) בחמישה ימים נוספים את מעצרו של החשוד ברצח הצעירה ברמת גן מוקדם יותר השבוע. בעדותו טען החשוד כי "היינו לקראת סוף מערכת היחסים היא הייתה אמורה לעבור. היא נכנסה להתקלח - ישבתי עם אוזניות ושיחקתי בסלולר. ראיתי שהיא לא יוצאת מהאמבטיה הרבה זמן, נכנסתי וראיתי אותה".

מהחקירה עולה כי הצעירה נהגה לנטול כדורים נגד דיכאון. לדברי גורם במשטרה, החשוד נעצר כי היה חוסר התאמה בין הסיטואציה לתגובתו לאירוע. "הוא ראה 40 דקות של החייאה - והיה 'קול'", הסביר. "למרות שטען כי שמע מים, הבית היה יבש, והבגדים שלה היו ספוגים במים מחוץ לאמבטיה".

הבכיר במחוז תל אביב סיפר כי כעת נדבקת האפשרות כי היו חומרים רעילים בדמה של הצעירה, והוסיף: "או שהיא מתה כתוצאה מסיבוך רפואי, או שהיה פה תכנון מושלם - את זה אנחנו רוצים לבדוק".

בדיון הקודם על הארכת המעצרו, טען נציג המשטרה כי היו סתירות רבות בגרסתו של החשוד, ולפי היחידה החוקרת "לא מדובר במוות טבעי". כמו כן, עוד נטען כי "מה שקרה בחדר האמבטיה מעלה הרבה תהיות לגבי מה שקרה בזירה עצמה".

גופתה של הצעירה נמצאה מוקדם יותר השבוע בדירה ברמת גן, והועברה למכון לרפואה משפטית לבדיקה. בן זוגה, שהתגורר עימה, נעצר ונלקח לחקירה. הזוג ניהל מערכת יחסים מספר חודשים, ולא ידוע על אירועים קודמים ביניהם.