חקירת מות הצעירה בירושלים: חשוד נוסף נעצר

גבר כבן 60 חשוד בקשירת קשר וסיוע בהמתה של אבישג פחימה, שנמצאה בדירתה ללא רוח חיים. מעצרו של בן זוגה דוד נתנזי הוארך, והוא חשוד בגרימה למותה - לאחר שזו ככל הנראה נטלה כדורים רבים

אבישג פחימה מתה כדורים ניסיון התאבדות בן זוג דוד נתנזי

גבר בשנות ה-60 לחייו נעצר היום (שלישי) לחקירה בחשד שקשר קשר וסייע לאחר בהמתה של אבישג פחימה, צעירה בשנות ה-20 לחייה, אשר נמצאה ללא רוח חיים בדירתה בירושלים ביום שבת האחרון. שלשום הוארך מעצרו של בן זוגה של הנפטרת, דוד נתנזי כבן 30, שהיה עמה בדירה ונחקר אף הוא בחשד למעורבות בגרימת מותה, לאחר שעל פי החשד היא נטלה כדורים אשר הובילו למותה.

מחר צפויה המשטרה לבקש בבית המשפט את הארכת מעצרם של שני החשודים שנעצרו, וחקירת המשטרה בנושא עודנה נמשכת. כזכור, בן הזוג מירושלים נעצר בשבת האחרונה בחשד להמתה בקלות דעת של פחימה, לאחר שזה נמצא לידה כשהוא בחיים - והשתמש גם הוא בכדורים.

נתנזי פונה לבית חולים ולפי החשד הוא זה שסיפק לחברתו הצעירה את הכדורים. ככל הנראה, בין השניים היה סכסוך, הגבר איים שהוא יתאבד וחברתו אמרה שאם הוא יתאבד אז היא תעשה זאת גם.

עו"ד יהודה שושן, שמייצג את החשוד, מסר כי "מדובר באירוע טרגי במיוחד, מרשי כואב את מותה של זוגתו אותה אהב ועתיד היה להנשא לה בחודש הבא. חקירת המשטרה תוכיח, כי למרשי לא היה כל מעשה או מחדל בתוצאה המצערת".