עורך דין נרצח בפתח ביתו בנשר לעיני אשתו: "צרחתי לעזרה"

אפרים ארנון בן ה-70 נדקר למוות על ידי חשודים שעטו מסכות קורונה. נבדק אם המקרה קשור לעבודתו. רעייתו רות ניסתה להיאבק ברוצחים: "הדפתי אותם בידיי - הם דקרו וברחו, לא אמרו מילה"

זמן צפייה: 02:00

חשד לרצח: אפרים ארנון, תושב נשר בן 70, נרצח הבוקר (רביעי) בפתח ביתו לעיני אשתו רות, שניסתה להיאבק בחשודים שדקרו את בעלה למוות. ארנון הוא עורך דין אזרחי, ובין היתר נבדק החשד אם הרצח קשור לעבודתו.

הרוצחים הגיעו לבית כשהם עוטים מסכות קורונה, התנפלו על ארנון ודקרו אותו שוב ושוב. "דקרו אותו בהיסטריה", סיפרה אשתו לחדשות 13 והוסיפה: "דקרו אותו שוב ושוב. הוא לא הספיק לצאת מהבית ובחצר שלנו כבר היו שני רעולי פנים. בזמן הזה אני צרחתי לעזרה מהשכנים, תוך כדי שהדפתי אותם עם ידיי". צוות מד"א שהגיע לזירה מצא אותו כשהוא סובל מפציעות קשות ונאלץ לקבוע את מותו במקום.

כתבות נוספות בחדשות 13 >> 

88% מהקולות נספרו: רע"מ מעל אחוז החסימה; 59 לנתניהו עם בנט

מדגם חדשות 13: שוויון בין גוש נתניהו ובנט לגוש מתנגדיו

זוהר: מחובתנו לעשות הכול, אבל הכול, כדי למנוע בחירות חמישיות

עורך הדין אפרים ארנון, נרצח בפתח ביתו בנשר
עורך הדין אפרים ארנון, נרצח בפתח ביתו בנשר | צילום: באדיבות המשפחה

עוד סיפרה אשתו של הנרצח: "כל האירוע נמשך 20 שניות, הם דקרו אותו וברחו. אף אחד מהם לא אמר מילה". עוד אמרה אשתו כי אינה מכירה באיומים אפשריים שקיבל בעלה, שהיה אב לשתי בנות וסב לשבעה נכדים. זאת ועוד, אמרה אשתו כי לא חשה מאוימת על ידם. כמו כן, ציינה כי השכונה סובלת מפריצות.

חובש בכיר במד"א לאוניד ליאנסקי שהגיע לזירה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מפציעות חודרות ומדממות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול רפואי אבל הפציעות שלו היו קשות מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".