חשד: הסכסוך המשפחתי הסתיים בהצתת הבית

סכסוך בין קרובים על בית מגורים בירושלים בחודש שעבר הוביל לשריפת המבנה שבו שהו בני משפחה. האירוע הסתיים ללא נפגעים, אך חשוד במעשה נעצר ובתום חקירתו צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום

חשוד נעצר בחשד שהצית בית מגורים
חשוד נעצר בחשד שהצית בית מגורים | צילום: חשוד נעצר בחשד שהצית בית מגורים

גבר בן 50 מירושלים נעצר לפני כשבוע בחשד להצתה של בית מגורים בירושלים בתחילת החודש. מחקירתו עלה כי הוא ביצע לכאורה את המעשה עם נר. על-פי החשד, סכסוך בינו ובין קרובי משפחתו על בית מגורי הוביל אותו להצית את הבית. הוא נחקר, והיום (שלישי) הוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת כתב אישום.

המקרה אירע כאמור בתחילת החודש, בשעת לילה מאוחרת, אז התקבל דיווח במוקד 100על חשד להצתה של בית מגורים במרכז ירושלים. השריפה גרמה נזק למבנה. כוחות משטרה וכיבוי אש הוזעקו למקום ופעלו לכיבוי השריפה. שוטרי תחנת לב הבירה במחוז ירושלים הבחינו בנזק שנגרם במקום והחלו באיסוף ממצאים וראיות.

חשוד נעצר בחשד שהצית בית מגורים
חשוד נעצר בחשד שהצית בית מגורים | צילום: חדשות 13
הצתת בית מגורים בירושלים
חשוד נעצר בחשד שהצית בית מגורים | צילום: חדשות 13

מבירור ראשוני עלה שאחד הילדים המתגוררים בבית הפנה את תשומת לבו של אביו כשהבית החל להתמלא בעשן. האש כובתה במהרה ולא היו נפגעים, אך כאמור - נגרם נזק. כבר בראשית החקירה התברר כי על-פי החשד, המעשה בוצע על-ידי קרוב משפחתו של אותו אדם המתגורר בבית עם ילדיו, ומצוי עמו בסכסוך מתמשך.