יפו: בן 67 צעד עם זוגתו ונדקר - מתחזק החשד לפיגוע לאומני

צעיר ערבי צפה בגבר הולך עם זוגתו ביפו וניסה ככל הנראה לגנוב מהם. לאחר שנתקל בהתנגדות, דקר את הגבר בן ה-67 שנפצע באורח בינוני. שוהה בלתי חוקי תושב ג'נין כבן 18 נעצר

זמן צפייה: 01:30

גבר בן 67 נפצע היום (ראשון) באורח בינוני לאחר שנדקר על ידי אדם אלמוני שנמלט מהמקום. החשוד ראה את הגבר צועד עם זוגתו וניסה לגנוב מהם חפצים. הוא נתקל בהתנגדות, דקר את הגבר ונמלט. לאחר שפנצע על ידי החשוד, בן ה-67 נאבק בו והגן על אשתו, דבר שמנע בסופו של את דקירתה.

לאחר סריקות מרובות נעצר חשוד כבן 18, שוהה בלתי חוקי תושב אזור ג'נין, במעורבות באירוע והוא מובא כעת לחקירה במשטרת מחוז תל אביב. במשטרה מסרו אחר הצהריים כי מתחזק החשד שמדובר באירוע לאומני.

Whatsapp Image 2021 11 21 At 1
זירת האירוע ביפו | צילום: דוברות המשטרה

פרמדיקים של מד"א טיפלו בפצוע ופינו אותו במצב בינוני ויציב עם פציעות חודרות בגופו לבית החולים וולפסון בחולון. פרמדיקית מד"א , ימית אהרון פינק, סיפרה: "ראינו גבר בן 67 יושב על שפת המדרכה בהכרה מלאה, הוא סבל מפציעות חודרות בגופו, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וטיפול תרופתי ופינינו אותו בדחיפות לבית חולים כשמצבו בינוני ויציב".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles--211211444' autoplay='0' credit='דוברות המשטרה' desc='זירת אירוע הדקירה ביפו' poster='' kid='1_em6faa6n' duration='16']