מעצר האם החשודה שדקרה את התינוק שלה הוארך בשישה ימים

בית משפט השלום בנצרת האריך עד ליום שלישי את מעצרה של הצעירה בת ה-23, שהתקשרה למשטרה והודיעה כי דקרה את בנה. עורך דינה לחדשות 13: "היא בעלת רקע פסיכיאטרי ומשפחתי קשה ביותר"

זמן צפייה: 00:51

בית משפט השלום בנצרת האריך היום (חמישי) בשישה ימים את מעצרה של האם בת ה-23, החשודה שפגעה בבנה התינוק. כזכור, התינוק נפצע קשה אתמול במועצה מקומית עילוט שבצפון הארץ ופונה לבית החולים כשהוא סובל מפצעי דקירה ומחוסר הכרה.

עורך דינה של האם, מארון אבו נסאר, אמר לחדשות 13: "האישה בעלת רקע פסיכיאטרי ומשפחתי קשה ביותר. היא סבלה מדיכאון. אי אפשר לקבוע עכשיו אף ממצאים או מסקנות".

מבית החולים רמב"ם נמסרי מצבו של התינוק יציב, אך בשל איזור הפגיעה הוא צפוי להיות מונשם ומורדם קרוב לשבוע.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

תינוק נדקר בצפון, מצבו קשה; אמו: דקרתי אותו ואני רוצה להתאבד

נוסע במהירות נגד התנועה בכביש 5 – ומנופף לנהג שמצלם • תיעוד

הטרגדיה המשותפת: ההרוגים מהתאונה בשרון הובאו למנוחות

תיעוד פינוי הפעוט מהזירה בעלוט
תיעוד פינוי הפעוט מהזירה בעלוט | צילום: חדשות 13

אתמול, כזכור, האם התקשרה למוקד המשטרה, טענה כי דקרה את בנה וכי היא בעצמה פצועה, ואמרה שהיא רוצה להתאבד. אמש נמסר מביה"ח רמב"ם נמסר כי התינוק עבר ניתוח וכעת מצבו יציב.

על פי הודעת המשטרה, האם התקשרה למוקד וסיפרה את שעשתה, ובמקביל התינוק הובא למרפאת קופת חולים כללית כשהוא דקור בפלג גופו העליון. צוותי מד"א פינו אותו במסוק לבית החולים רמב"ם. כוחות משטרה יצאו לעבר עילוט, איתרו את ביתה של האם והחלו בחקירה, בעוד צוות רפואי העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה במצב קל לבית החולים בנצרת.

מוחמד שיבלי, פרמדיק מד"א שהעניק טיפול רפואי בשטח לתינוק והציל את חייו, סיפר: "בשל הפציעה הקשה של התינוק, הוא לא יכול היה לנשום ולא ניתן היה להכניס צינור הנשמה בדרך הרגילה. בכל רגע הייתה סכנה ממשית לחייו ומצבו היה קריטי. אני במד"א כבר 10 שנים, עוסק יום יום בהצלת חיים, אבל מעולם לא דמיינתי שאזדקק לבצע פרוצדורה מורכבת ונדירה כל כך בתינוק בשטח. היה מדהים לראות את מצבו מתייצב תוך כמה רגעים ואני מקווה כל כך שמצבו עוד ישתפר. עשיתי כל שביכולתי על מנת להציל את חייו".

משטרת ישראל בביתה של האם בכפר עילוט שעל פי החשד פצעה את בנה
משטרת ישראל בביתה של האם בכפר עילוט שעל פי החשד פצעה את בנה | צילום: דוברות המשטרה

ראש מערך הטראומה בבית החולים רמב"ם, ד"ר הני בחוס, סיפר: "לפני כשעה וחצי קיבלנו תינוק בן מספר חודשים שהובא אלינו על ידי צוות מד"א. התינוק הגיע במצב קשה עם פציעת צוואר קשה מאוד. הוא טופל על ידי צוות בכיר מאוד ממיון ילדים, מיון מבוגרים, חדר הניתוח וטיפול נמרץ ילדים, וזה לאור גילו המאוד קטן. התינוק נמצא בחדר הניתוח במצב יציב, ובסיום הניתוח הוא יעבור לטיפול נמרץ ילדים להמשך טיפול".

"הצוות בשטח עשה עבודה נפלאה", המשיך ד"ר בחוס, "אפשר להגיד שהציל את החיים שלו בדרך הפעולה והנחישות לעשות את הדברים בדרך המאוד מתאימה לפציעה שלו, והוא עדיין הגיע אלינו במצב קשה".