חשד לרצח נוסף בכפר קרע: אימאם נורה למוות בפתח מסגד

פחות מיממה לאחר הרצח הכפול בעיר השוכנת בוואדי עארה, סאמי עבד אלטיף בן ה-55 נורה למוות לאור יום. ככל הנראה, המניע הוא נקמה על הרצח הכפול

זמן צפייה: 01:25

רצח רודף רצח: פחות מיממה לאחר הרצח הכפול שאירע אמש בכפר קרע, באירוע נוסף נורה למוות היום (שבת) האימאם של המסגד המרכזי בעיר, סאמי עבד אלטיף בן ה-55, בפתח המסגד. על פי החשד, המניע לאירוע הוא נקמה על הרצח הכפול אתמול. תושב העיר אמר לחדשות 13: "בחרו באדם הזה כי הוא בכיר במשפחה היריבה ואהוב על כולם".

פראמדיק מד"א אסף תפוחי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפצעי ירי בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

סאמי עבד אלטיף
הנרצח סאמי עבד אלטיף

מעמותת "יוזמות אברהם" המנטרת מקרי אלימות בחברה הערבית נמסר כי 166 ערבים קיפחו את חייהם בשנת 2023 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, זאת לעומת 72 קורבנות בתקופה המקבילה אשתקד. מבין כלל הנרצחים השנה, 151 נורו למוות, 80 היו צעירים  בני פחות מ-30, ו-9 מהם נשים.

מוחמד ערביד ופואד נסראללה
מוחמד ערביד ופואד נסראללה

ברצח הכפול אמש נורו למוות תושב העיר מוחמד ערביד בן ה-14 ופואד נסראללה בן ה-33 מקלנסאווה. הם נורו מרכב חולף בעת שנסעו ברכבם בטיילת חוארנה בעיר והתדרדרו לתעלה סמוכה בעקבות הירי. צוותי מד"א שהגיעו לזירה קבעו את מותם במקום.